AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Hei! I leiligheten vi har kjøpt står det en ganske stor garderobe fra ikea. Har allerede fylt den opp med klær men fant nå ut at jeg helst skulle hatt den mot en annen vegg. Er det noen som vet om disse blir festet i vegg/gulv på noen måte eller er det lett å flytte på de? Gidder egentlig ikke å tømme den for klær også finne ut at den ikke kan flyttes på hehe. Anonymkode: f4a05...15f
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Ja, slike garderober skal festes i vegg. Ofte må man også gjøre tilpasninger (bl.a. med treklosser mellom vegg og skap), grunnet at noen vegger og gulv ikke er i vater, og at gulvlist hindrer skapet i å stå inntil veggen. Sjekk monteringsanvisningen (finnes hos Ikea på nett). Anonymkode: a8a5f...3a7 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! I leiligheten vi har kjøpt står det en ganske stor garderobe fra ikea. Har allerede fylt den opp med klær men fant nå ut at jeg helst skulle hatt den mot en annen vegg. Er det noen som vet om disse blir festet i vegg/gulv på noen måte eller er det lett å flytte på de? Gidder egentlig ikke å tømme den for klær også finne ut at den ikke kan flyttes på hehe. Anonymkode: f4a05...15f Er nok ikke festet i gulv. Noen velger å feste i vegg, men det er bare å ta en sjekk inni skapet, om det er festet. Selv fester jeg aldri skapene i vegg, da de er så tunge og solide, at det skal mye til for at de tipper fremover. Tror ikke blir problem for deg å flytte skapet/ene. Anonymkode: 6eb9b...977
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå