Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som er registrert på babyverden.no sitt forum? Det ser ut som om det er mer aktivitet der enn her. Men da jeg prøvde å registrere meg måtte jeg oppgi full adresse og mobilnr, og krysse av at de kunne sende meg ting i posten i tillegg til på sms og epost. Det liker jeg ikke... 

Sender de dere ting i tide og utide? 

Anonymkode: 24d0e...f2c

Skrevet

Jeg får mail en gang per mnd hvor det står om babyens utvikling (hans alder er registrert). I tillegg får jeg nyhetsbrev nå og da med link til artikler på babyverden.no. Har aldri fått sms eller post.

Fornøyd med å være med der.

Skrevet

Jeg er registrert der. jeg fikk mail ukentlig da jeg var gravid, men får bare av og til nå når jeg ikke er gravid. Får ingenting i posten eller på SMS.

Anonymkode: 9c860...968

Gjest eksiltronder
Skrevet

Er prøver og medlem der. Har ikke fått noe på verken mail, post eller sms. Veldig hyggelig forum! :) 

Skrevet

Jeg opprettet nettopp en bruker, men ønsker å være anonym da vi er prøvene, men dette fikk jeg ikke til. Har sendt en henvende om at de skal slette brukeren min. 

Noen som vet hvor lang tid det tar før de sletter meg? Og det sto også noe om betaling, koster det noe? 

Anonymkode: e3e2c...95b

Skrevet

Jeg er der. De ønsker nok å vite at dette er ekte mennesker, ingen falske kontoer. Er helt anonym, ingen personopplysninger tilgjengelig for andre brukere. på mail varsles det svar på personlige meldinger og får nyhetsbrev en gang pr måned. 

Anonymkode: 982b0...cdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...