AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Som overskriften sier, så er jeg på utkikk etter en romantisk og fin spa-opplevelse med kjæresten min. Jeg har hørt mye bra om f.eks The Well, også vet jeg at det finnes spa på Majorstuen også, men aner jo ikke hva jeg skal velge. Hvor får man mest for pengene? På forhånd takk for svar! Anonymkode: ee639...c2f 1
Ardenus Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Har du hørt med kjæresten din om dette er noe han kunne tenke seg?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 Stakkars kjæreste. Anonymkode: 21840...c8c
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #4 Skrevet 7. februar 2017 The Well er kjempebra! Anonymkode: 8e935...c28 1
Gjest Newroz Skrevet 7. februar 2017 #5 Skrevet 7. februar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Som overskriften sier, så er jeg på utkikk etter en romantisk og fin spa-opplevelse med kjæresten min. Jeg har hørt mye bra om f.eks The Well, også vet jeg at det finnes spa på Majorstuen også, men aner jo ikke hva jeg skal velge. Hvor får man mest for pengene? På forhånd takk for svar! Anonymkode: ee639...c2f Du tenker kanskje på Vestkantbadet? Jeg har vært der flere ganger og det er veldig fint! Men de har kvinne og mannedager, og en eller to dager hvor det er felles. Så hvis du er sammen med en av motsatt kjønn bør du satse på "felles dagen". Jeg har tatt behandlinger der og vært veldig fornøyd. Det er også praktisk at det er i sentrum - du slipper å reise ut av byen.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #6 Skrevet 7. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Stakkars kjæreste. Anonymkode: 21840...c8c Virkelig? Det er da mange menn som liker å gå på spa, hva er det å ikke like med å pilse litt, sitte naken i badstua og hoppe rett i kaldkulp, boblebad eller massasjebad, og få en massasje og en bedre middag etterpå? Jeg har vært på the Well med min, og det var kjempebra, en flott paropplevelse. Anlegget er kjempestort, så jeg tror det er der du får mest for pengene, siden det er lett å bruke en hel dag der. Behandlingene og middagene virker ok på pris sammenlignet med andre steder. Anonymkode: f6d1b...630
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå