AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Hei! På den space knappen på pcen så er knappen treg når jeg trykker på den. Altså når jeg trykker på den, så stopper den på en måte opp også kommer den opp igjen om dere skjønner? Kan det være fett som har kommet under? Hva hjelper? Anonymkode: 8f61b...c9a
ajarRun Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Full av bakterier sikkert. Jeg har vasket mine tastatur i oppvaskmaskin med varierende suksess. Bruker ikke skyllemiddel på dem.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 5 minutter siden, amativeReflection skrev: Full av bakterier sikkert. Jeg har vasket mine tastatur i oppvaskmaskin med varierende suksess. Bruker ikke skyllemiddel på dem. Hmm. Den løser seg lissom ikke heller. Noe spray osv som kan hjelpe? Anonymkode: 8f61b...c9a
ajarRun Skrevet 7. februar 2017 #4 Skrevet 7. februar 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm. Den løser seg lissom ikke heller. Noe spray osv som kan hjelpe? Anonymkode: 8f61b...c9a Isopropanol?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #5 Skrevet 7. februar 2017 5 minutter siden, amativeReflection skrev: Isopropanol? Hmm. Men tror du den tregheten av knappen vil forsvinne etterhvert? Kanskje den vil gå ut av seg selv? Anonymkode: 8f61b...c9a
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #6 Skrevet 7. februar 2017 Tror dere denne metoden kan hjelpe? Med den air dusteren. Anonymkode: 8f61b...c9a
Vakkertliv Skrevet 7. februar 2017 #7 Skrevet 7. februar 2017 3 timer siden, amativeReflection skrev: Full av bakterier sikkert. Jeg har vasket mine tastatur i oppvaskmaskin med varierende suksess. Bruker ikke skyllemiddel på dem. Neste prosjekt mobilen i mikroen? Men seriøst sikkert kommet noe under:)
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #8 Skrevet 7. februar 2017 Kan du ikke ta av tasten? Anonymkode: 2d99f...aef
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #9 Skrevet 7. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke ta av tasten? Anonymkode: 2d99f...aef Jo, men blir den ikke ødeagt da? Anonymkode: 8f61b...c9a
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #10 Skrevet 8. februar 2017 Flere tanker? Har prøvd med trykkluft og det blir bedre, men bare i sånn 40 min, også blir det det samme. Føles kanskje litt bedre når jeg blåser. Anonymkode: 8f61b...c9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå