AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Er det vanlig å ikke ha mensen når man har satt på p-stav? Flere har sagt det er slik den virker, mens andre sier bytt lege. Hmmm. Anonymkode: 08912...61e
SlemUlv Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Ja den kan funke sånn, om du ikke har fått tilstrekkelig opplysninger om pstav fra legen, bør du bytte lege.
Silfen Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 Helt normalt å ikke ha mensen. Og like normalt å ha den.
OppNedPåAlt Skrevet 7. februar 2017 #4 Skrevet 7. februar 2017 Vil si det er like normalt å ha den som ikke. Folk reagerer forskjellig og ingen lege kan fortelle hvordan du kommer til reagere.
SlemUlv Skrevet 7. februar 2017 #5 Skrevet 7. februar 2017 6 minutter siden, OppNedPåAlt skrev: Vil si det er like normalt å ha den som ikke. Folk reagerer forskjellig og ingen lege kan fortelle hvordan du kommer til reagere. Men å ikke ha fått beskjed om at det KAN skje engang?
Silfen Skrevet 7. februar 2017 #6 Skrevet 7. februar 2017 4 timer siden, kattepusen skrev: Men å ikke ha fått beskjed om at det KAN skje engang? Det sier hun jo ingenting om.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #7 Skrevet 7. februar 2017 Takk for svar alle sammen! Altså, legen sa ikke så mye om det. Hun var bare ikke så fornøyd med sin assistent som tok imot min timebestilling. I og med at det er en slags p-pille man kan gå på for å se hvordan mensen blir. Men jeg valgte heller å sette den inn i og med at jeg alt hadde kjøpt den. Var bare for å roe meg ned litt av å høre andre sine meninger. Nok en gang, takk for svar! Anonymkode: 08912...61e
SlemUlv Skrevet 7. februar 2017 #8 Skrevet 7. februar 2017 Men du måtte vel ha resept for å få kjøpt den? Sa ikke legen noe om det når du fikk resepten?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #9 Skrevet 8. februar 2017 16 timer siden, kattepusen skrev: Men du måtte vel ha resept for å få kjøpt den? Sa ikke legen noe om det når du fikk resepten? Det var det legen min ikke var fornøyd med. Assistenten hennes hadde bare sendt e-resept til meg uten å gi noen ordentlige beskjeder. Hun tok det opp med assistenten sin, så slipper andre å gå gjennom det samme. Anonymkode: 08912...61e
SlemUlv Skrevet 8. februar 2017 #10 Skrevet 8. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var det legen min ikke var fornøyd med. Assistenten hennes hadde bare sendt e-resept til meg uten å gi noen ordentlige beskjeder. Hun tok det opp med assistenten sin, så slipper andre å gå gjennom det samme. Anonymkode: 08912...61e Bra legen tok tak i det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå