Gå til innhold

Er dette vanlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det vanlig å ikke ha mensen når man har satt på p-stav? 

Flere har sagt det er slik den virker, mens andre sier bytt lege. Hmmm. 

Anonymkode: 08912...61e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja den kan funke sånn, om du ikke har fått tilstrekkelig opplysninger om pstav fra legen, bør du bytte lege. 

Skrevet

Helt normalt å ikke ha mensen.  Og like normalt å ha den. 

Skrevet

Vil si det er like normalt å ha den som ikke. Folk reagerer forskjellig og ingen lege kan fortelle hvordan du kommer til reagere.

Skrevet
6 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

Vil si det er like normalt å ha den som ikke. Folk reagerer forskjellig og ingen lege kan fortelle hvordan du kommer til reagere.

Men å ikke ha fått beskjed om at det KAN skje engang? 

Skrevet
4 timer siden, kattepusen skrev:

Men å ikke ha fått beskjed om at det KAN skje engang? 

Det sier hun jo ingenting om.  

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Altså, legen sa ikke så mye om det. Hun var bare ikke så fornøyd med sin assistent som tok imot min timebestilling. I og med at det er en slags p-pille man kan gå på for å se hvordan mensen blir. Men jeg valgte heller å sette den inn i og med at jeg alt hadde kjøpt den. Var bare for å roe meg ned litt av å høre andre sine meninger. 

Nok en gang, takk for svar!

Skrevet

Men du måtte vel ha resept for å få kjøpt den? Sa ikke legen noe om det når du fikk resepten?

Skrevet
16 timer siden, kattepusen skrev:

Men du måtte vel ha resept for å få kjøpt den? Sa ikke legen noe om det når du fikk resepten?

Det var det legen min ikke var fornøyd med. Assistenten hennes hadde bare sendt e-resept til meg uten å gi noen ordentlige beskjeder. Hun tok det opp med assistenten sin, så slipper andre å gå gjennom det samme.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var det legen min ikke var fornøyd med. Assistenten hennes hadde bare sendt e-resept til meg uten å gi noen ordentlige beskjeder. Hun tok det opp med assistenten sin, så slipper andre å gå gjennom det samme.

Bra legen tok tak i det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...