Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Egenvurdering og motivasjonsbrev. I egenvurderingen beskriver du hvorfor du mener at du kan gjennomføre studiet. I motivasjonsbrevet forklarer du hvorfor du er motivert for studiet.

-

Ville du flettet dette sammen i motivasjonsbrevet, eller skrevet to separate brev? Syns at det var vanskelig å skrive motivasjonsbrev uten at egenvurderingen snek seg inn flere ganger, og føler jeg kommer til å gjenta meg selv i egenvurderingen. Men samtidig gir teksten uttrykk for at man må skrive to separate brev? 

Anonymkode: 69b27...d8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skrev to brev når jeg søkte med det. I motivasjonsbrevet må du smøre på hvorfor du er så motivert for studiet, gjerne ta med noen referanser her og der fra barndom og ungdomstid hvor du viser til hvor lenge du har hatt interesse for feltet studiet innebærer. 

I egenvurderingen må du liste opp dine kvaliteter og evner, rams opp absolutt alt som kan være relevant av erfaring rundt forskjellige evner man må ha i studiet. Formuler deg godt!

Anonymkode: 5f016...3f3

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev to brev når jeg søkte med det. I motivasjonsbrevet må du smøre på hvorfor du er så motivert for studiet, gjerne ta med noen referanser her og der fra barndom og ungdomstid hvor du viser til hvor lenge du har hatt interesse for feltet studiet innebærer. 

I egenvurderingen må du liste opp dine kvaliteter og evner, rams opp absolutt alt som kan være relevant av erfaring rundt forskjellige evner man må ha i studiet. Formuler deg godt!

Anonymkode: 5f016...3f3

Tusen takk for svar :) 

Anonymkode: 69b27...d8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...