Gå til innhold

Tror dere min likes/innlegg-ratio noen gang vil bli utjevnet?

MissMas

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg er svært bekymret, jeg har mange flere innlegg enn likes og er KG's underdog. Noen tror jeg er en gammel bruker i ny drakt (ja, kanskje jeg er det, da? Kanskje ikke:unsure: Eller kanskje?:sjokkbla:), men den drakten er i så fall 7 år gammel:Hehe: 

Men denne bekymringen.. Tenk hva jeg fremstår som? Uvitende! Jeg fremstår som en som kommer med vrøvl, sludder og pølsevev. Vås!
Hvordan skal det gå med meg her inne:grine:

(litt sarkasme, men likavæl)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Huff da, nei det kan ikke være lett :troest:

Anonymkode: 36db8...dca

:sukk:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo begynne å skrive bedre innlegg som vil generere flere likes. Kvalitet foran kvantitet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superbruker7
5 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

Du kan jo begynne å skrive bedre innlegg som vil generere flere likes. Kvalitet foran kvantitet.

For er det noe som skiller innleggene som får få og mange likes så er det kvaliteten på innlegget. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Superbruker7 skrev:

For er det noe som skiller innleggene som får få og mange likes så er det kvaliteten på innlegget. :ironi:

Si KG kvalitet da :P Skrive mer av "Dump han!" og legge ut pupper i selfie-tråden, så kommer liksene!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superbruker7
Akkurat nå, OppNedPåAlt skrev:

Si KG kvalitet da :P Skrive mer av "Dump han!" og legge ut pupper i selfie-tråden, så kommer liksene!

Puppebilder var ikke dårlig ide. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gir deg noen likes jeg 😊 kom inn i telletrådene så skal du nok få enda flere 😊😚

Anonymkode: 4342f...64c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MissMas skrev:

Kjenner jeg er svært bekymret, jeg har mange flere innlegg enn likes og er KG's underdog. Noen tror jeg er en gammel bruker i ny drakt (ja, kanskje jeg er det, da? Kanskje ikke:unsure: Eller kanskje?:sjokkbla:), men den drakten er i så fall 7 år gammel:Hehe: 

Men denne bekymringen.. Tenk hva jeg fremstår som? Uvitende! Jeg fremstår som en som kommer med vrøvl, sludder og pølsevev. Vås!
Hvordan skal det gå med meg her inne:grine:

(litt sarkasme, men likavæl)

For å få likes må man skrive noe vettugt. Greier du ikke det så er telletråden med likes kanskje noe for deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

j

8 minutter siden, MajorasMaske skrev:

For å få likes må man skrive noe vettugt. Greier du ikke det så er telletråden med likes kanskje noe for deg.

Det er derfor jeg har høyere like i forhold til innlegg enn visse andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, amativeReflection skrev:

j

Det er derfor jeg har høyere like i forhold til innlegg enn visse andre.

Den telletråden altså :sur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Det hjelper å være irritert på en blogger også, sånn jeg har fått mesteparten av mine. Jo, også har jeg lagt ut bilde av puppene mine og min nakne rumpe. Det hjalp litt mindre, men alle monner drar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir deg noen likes jeg 😊 kom inn i telletrådene så skal du nok få enda flere 😊😚

Anonymkode: 4342f...64c

Der er det bare klikkhorer.  Deres innlegg til likes ratio blir automatisk negativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, canacas skrev:

Det hjelper å være irritert på en blogger også, sånn jeg har fått mesteparten av mine. Jo, også har jeg lagt ut bilde av puppene mine og min nakne rumpe. Det hjalp litt mindre, men alle monner drar. 

link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...