AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Jeg ønsker meg et barn til, men er usikker på om det er det rette fordi verden er gal. Det er så mye usikkerhet og ustabilitet rundt om, at jeg lurer på om jeg virkelig vil sette et barn til verden. Flere som tenker som meg? Anonymkode: ae8cd...ead
Gjest Jessica Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Verden blir ikke bedre med det første så jeg hadde nok fått det barnet. Forstår at du syns at verden er gal. Vi er mange som mener det. Men det er også mye godt og bra
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 Verden har alltid vært gal. Vi har første verdenskrig, andre verdenskrig og den kalde krigen. Det gjør heller ikke saken bedre at media nå i dag lever av klikk-overskrifter for å sikre annonseinntekter. Små saker blir blåst ut av proposjoner. Tror jeg ville tatt det med ro var jeg deg. Anonymkode: 7f8b5...33c 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #4 Skrevet 7. februar 2017 Verden er ikke noe galere nå enn før. Dessuten tenker jeg at man gjør verden en tjeneste ved å tilføre noen (forhåpentligvis) snille og rasjonelle mennesker. Anonymkode: 742df...ac0 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #5 Skrevet 7. februar 2017 Hva med å heller adoptere? Langt mer miljøvennelig (og mindre egoistisk) å hjelpe barn som allerede eksisterer enn å få egne unger. Anonymkode: e0163...8b6 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #6 Skrevet 7. februar 2017 Jepp, skal ikke ha flere. Usikker verden, mye syke mennesker der ute. Anonymkode: 7f785...1a7 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #7 Skrevet 7. februar 2017 Jeg tenker også som deg, TS.. Jeg mener verden er mer "gal" nå enn tidligere århundrer. Anonymkode: bb6ff...960 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #8 Skrevet 7. februar 2017 Å herregud. Hvis du har tenkt å vente på en god verden før du får barn, da må du vente til menneskeheten dør ut. Det er ikke akkurat som om ting var bedre før? Barna vokste ikke akkurat opp på en rosa sky i la oss si vikingtiden heller. I dag er det egentlig ganske fredelig og snilt i de fleste samfunn og i alle fall! i Norge. Hvis du er så ideologisk: adopter et barn fra et krigsherjet land da. Anonymkode: f9b19...693
Gjest Sisti Skrevet 8. februar 2017 #9 Skrevet 8. februar 2017 Jeg har tenkt tanken ja, men skulle mennesket tenkt sånn hadde vi jo dødd ut. For menneskets del har vi strengt tatt aldri hatt det så godt som nå. Det var IKKE bedre for noen hundre år siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå