Gå til innhold

Lady Gaga Super Bowl 2017 - kroppskritikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om kommentarene som kommer frem gjennom diverse medier om Gagas kropp etter opptredenen hun hadde i pausen på superbowl? Justified eller ikke?

lady-gaga-super-bowl-ss5.jpg

LeftBashesLadyGaga-640x480.jpg

636219242775309226-USP-NFL-SUPER-BOWL-LI-NEW-ENGLAND-PATRIOTS-VS-ATL-88573382.JPG

-62170005200_singer-lady-gaga-performs-during-halftime-show-super-bowl-li-between-new-england-patriots.jpg

Anonymkode: 08669...03a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk må da alltid finne noe å klage på. Jeg synes hun ser flott ut! Hun har vært større, hun har vært mindre- en flott entertainer er hun uansett. 

Og så venter jeg på "hedersmannen/-kvinnen" på KG skal komme og ta henne i forsvar her :)

Anonymkode: f8655...8d6

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Lady Gaga er en en flott artist og hun ser smashing  ut, de som klager er nok bare misunnelige.

Endret av Catalina Culès
Skrivefeil.
Skrevet

Dama ser helt fantastisk ut! Sikkert bare sjalue kjerringer som klager. Hva annet kan det være? La hun gå med hva hun vil.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes hun har kjempefin kropp, men jeg skjønner ikke hvorfor amerikanske kvinnelige artister alltid skal ha så lite klær på seg på scenen. Nesten alle opptrer i bare trusa, jo. Jeg tror mennene også hadde opplevd mer bodyshaming hvis de stilte halvnakne for et så stort publikum.

Skrevet

Hvorfor i all verden har vi behovet for å vurdere andres kropper hele tiden!? Det er jo helt sykelig! Kunne med fordel heller diskutere kvaliteten på arbeidet hun gjør. 

• Liker 3
Skrevet

Man skal være i ekstremt god form for å kunne gjennomføre et sånt show, men det er ikke overraskende at folk henger seg opp i hvordan en kropp ser ut i stedet for hva den kan gjøre. For min del vitner det om at folk er så vant til å se oppstrammende tøy og redigerte bilder at de ikke lenger klarer å se en normal kropp uten å reagere på noe.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Nappetass1 skrev:

Hvorfor i all verden har vi behovet for å vurdere andres kropper hele tiden!? Det er jo helt sykelig! Kunne med fordel heller diskutere kvaliteten på arbeidet hun gjør. 

Kanskje fordi så mange viser fram så store deler av dem hele tiden, og vi blir bombardert med kjendiskropper, venninnekropper, nabokropper og diverse andre kropper uansett hvor vi snur oss? Jeg tror det kan være en slags protest mot kroppshysteriet og ikke bare sjalusi og ondskap som det ofte avfeies som, og at man ved å tone ned kroppseksponeringen bittelitt kunne fått mer fokus på musikken og det arbeidet man gjør. I alle fall hvis det man gjør holder så høy kvalitet at man ikke egentlig trenger nakenhet som avledningsmanøver.

Skrevet

For et show - for ei dame! 

Tror det må være guttevalper og bitre, sure kjerringer som klager på den kroppen. 

Anonymkode: b5a99...e53

Skrevet

Jeg hadde ikke fått med meg dette og ble skikkelig provosert nå! Gaga ser jo fantastisk ut!! 

Lady Gaga har gått en del opp og ned i vekt i sin karriere og spesielt til slippet av Born this way var hun utrolig tynn. Jeg ble så glad når jeg så hun ikke var like tynn nå. Hun ser skikkelig trent og sunn ut. På turné har hun ofte en sunnere kropp og jeg digger det! Å si at magen hennes tyter over kanten syns jeg er helt tragisk. En kvinne skal faktisk ha fett på kroppen! I tillegg må trusa hun har på bære hele kroppsvekten hennes ettersom hun halve showet henger i luften. Trusa må derfor være så stram at selv en med minus i kroppsfett hadde fått antydning til "rull" over kanten. Møllafolk som kritiserer kropp på den måten! 

Anonymkode: c7652...863

• Liker 4
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke fått med meg dette og ble skikkelig provosert nå! Gaga ser jo fantastisk ut!! 

Lady Gaga har gått en del opp og ned i vekt i sin karriere og spesielt til slippet av Born this way var hun utrolig tynn. Jeg ble så glad når jeg så hun ikke var like tynn nå. Hun ser skikkelig trent og sunn ut. På turné har hun ofte en sunnere kropp og jeg digger det! Å si at magen hennes tyter over kanten syns jeg er helt tragisk. En kvinne skal faktisk ha fett på kroppen! I tillegg må trusa hun har på bære hele kroppsvekten hennes ettersom hun halve showet henger i luften. Trusa må derfor være så stram at selv en med minus i kroppsfett hadde fått antydning til "rull" over kanten. Møllafolk som kritiserer kropp på den måten! 

Anonymkode: c7652...863

Så enig!

Anonymkode: f8655...8d6

• Liker 1
Skrevet

Kan se for meg bitter sjalue kjerringer og ung gutter som klager kroppen hennes. Latterlig. Hun har en råflott kropp og magen tyter ikke over kanten. HERREGUD!  :daane:Jeg kunne drept for å ha en slik kropp som Gaga.

Anonymkode: d1c37...7d6

• Liker 4
Skrevet

Hun har jo en perfekt kvinnemage. 

• Liker 2
Skrevet

Ord kan ikke beskrive hvor lei jeg er av kroppspress og bodyshamming. Skal ikke vi kvinner stå sammen og løfte hverandre opp enn å trykke hverandre ned?? Jeg får faktisk lyst til å fike til de som kritiserer kroppen hennes og mener hun er lubben. Hun har en helt normal kvinnekropp. En kvinne skal ha litt fett på magen og hun har bare bittelitt magefettet, men so fucking what?! Jeg synes hun har en smashing kropp. En kropp mange bare kan drømme om. Enten er man for tynn eller for feit. Ikke lett dette. Håper ikke hun bryr seg om alle duste kommentarene hun får.

Jeg lurer på hvordan kropper de som hetser henne har. Helt pinflat mage og en perfekt kropp? Mhm, sikkert. Ta å se dere selv i speilet før dere hetser en vakker kvinne med en flott og sunn kropp :) 

Anonymkode: 908c8...1b9

• Liker 1
Skrevet

Synes det er supert at hun har en så stor attitude selv om hun ikke er size 0. Hun er en flink artist som hører til på en stor scene, og det burde være i fokus når hun opptrer!

Anonymkode: af4e3...49e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...