Gå til innhold

Når venninne ikke inviterer i bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår går i 2. klasse. Ei jente, la oss kalle henne "Mette", i klassen skal feire bursdag, og dette har de snakket om på skolen. Mette har sagt til datteren vår at hun er invitert, men vi har ikke hørt noe... Mette var i bursdag her i høst, og de er venninner, så vidt jeg vet. 

Jeg vet ikke om det er mange som er invitert, men syns det er litt rart, og lurer på om jeg skal spørre moren om dette, eller bare ikke lage noe oppstyr? Kan jo hende datteren min ikke bryr seg så mye om det, hun var trist da hun fortalte det, men har ikke nevnt det siden. Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 54398...2ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo hende at hun hadde glemt? Men hun har jo sagt at hun var invitert?

Siden det er barn og går i 2.klasse, bør du ta en tlf og spørre det.

Skrevet

Hadde ringt moren til Mette og spurt om din datter er invitert. Enkelt og greit. 😊

Skrevet

Jeg ville sendt moren en melding og spurt. Noe som: "Heisann. "Mette" har fortalt at "Lise" er invitert i bursdag, men vi har ikke sett noen inbydelse. Kan den ha kommet bort på skolen?" 

Det kan jo være at det ikke er levert ut ennå, at jenta bare har pratet om det (min 6-åring pratet i hvertfall om bursdag leeenge). Eller at den har havnet sammen med en annen innbydelse eller noe. Om hun ikke er invitert så er det rart om "Mette" sier noe annet. 

Anonymkode: 54787...007

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde ringt moren. Mest sannsynlig så har datteren invitert din datter ved å spørre, og kanskje ikke tenkt på invitasjon.. Er de venner, så ringer du! Er ikke noe  å lage styr over, men helt normalt å ta en telefon for å bekrefte tid bursdagen er og tidspunktet..

Kan  og være lenge til bursdagen. Her starter de mange uker før å prater\inviterer.

Anonymkode: 5caa7...c0d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...