AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Sikkert litt teit overskrift. Men jeg sliter veldig med komplekser for kroppsfasongen min.. de siste årene har det jo eksplodert med at damer skal være slanke, men samtidig ha kjemperumpe og brede hofter (Kim Kardashian, "urkvinnen"). Jeg er slank, men har tilsvarende slank rumpe for å si det sånn. Den er ikke helt flat, men den er ikke stor. Jeg har heller ikke brede hofter,men smale.. får dermed ikke den typiske smal midje formen "alle" har nå. En fyr jeg datet en lang periode dumpet meg og like etterpå ble han sammen med en dame med AKKURAT denne kroppsfasongen.. og da sank selvtilitten min enda mer. Finnes det fortsatt menn der ute som syntes det er fint med liten rumpe? Jeg kan squatte og trene så mye jeg bare orker, men mine gener er rett og slett ikke slik at det vil legge seg mengder med fett akkurat på rumpa og hoftene. Og å operere er ikke et alternativ for meg.. Anonymkode: 48bf6...7b1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Jeg veide 70 kg ( 167) og hadde tykk mage og lår da jeg begynte å date mannen jeg nå har vært sammen med k 5 år og er gift med. Så ja, du trenger ikke timeglassfigur for å date. Du må bare finne en mann som liker deg for den du er 😄 Anonymkode: 3825a...2e3 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 Jada,du må barela de andre forsyne seg først Anonymkode: c80ea...26b
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #4 Skrevet 7. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jada,du må barela de andre forsyne seg først Anonymkode: c80ea...26b ? Anonymkode: 48bf6...7b1 3
herremann Skrevet 7. februar 2017 #5 Skrevet 7. februar 2017 Slanke damer som trener og tar vare på kroppen sin er i mindretall. Spesielt når du når min alder, 31. Jeg hadde gladelig datet "kroppen din". 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #6 Skrevet 7. februar 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: ? Anonymkode: 48bf6...7b1 Bare la* Anonymkode: c80ea...26b
OppNedPåAlt Skrevet 7. februar 2017 #7 Skrevet 7. februar 2017 Nei. ALLE menn går for smal midje og stor rumpe. ALLE. Slapp av. Det fins nok av menn som ikke har kropp som eneste preferanse, tenk, de liker et oppegående hode også. I blant bryr de seg om personlighet og av og til hender det at kjemi er viktig. 3
Derpderp Skrevet 7. februar 2017 #8 Skrevet 7. februar 2017 Kroppsidealer kommer og går, dersom du henger deg opp i det gjør du deg selv en bjørnetjeneste. Synes du skal gi mannfolka mer kred enn du gjør, de har forskjellige verdier og preferanser akkurat som vi har. Dessuten så synes jeg også du skal gi eksens nye dame mer kred enn du gjør, hun er mer enn bare rumpa og midjen sin. Vi trenger ikke mer objektifisering. 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #9 Skrevet 7. februar 2017 ... .hvor er alle disse damene med de store rumpene og smale midjene? Fleste norske kvinner(om de ikke har operert )har da det?? Anonymkode: ad8b3...8ca 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #10 Skrevet 7. februar 2017 1 time siden, Derpderp skrev: Kroppsidealer kommer og går, dersom du henger deg opp i det gjør du deg selv en bjørnetjeneste. Synes du skal gi mannfolka mer kred enn du gjør, de har forskjellige verdier og preferanser akkurat som vi har. Dessuten så synes jeg også du skal gi eksens nye dame mer kred enn du gjør, hun er mer enn bare rumpa og midjen sin. Vi trenger ikke mer objektifisering. Jeg har ikke skrevet at hun ikke er mer en rumpa og midjen sin. Jeg skrev at fordi jeg sliter med komplekser for akkurat dette, så var det ekstra "tungt" for selvfølelsen når jeg oppdaget at dama han ble sammen med 2 dager etter at han dumpa meg hadde akkurat slik kroppsform. Anonymkode: 48bf6...7b1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #11 Skrevet 7. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: ... .hvor er alle disse damene med de store rumpene og smale midjene? Fleste norske kvinner(om de ikke har operert )har da det?? Anonymkode: ad8b3...8ca Mener du har da ikke det? Jeg ser dem overalt, jeg bor i Oslo. Men legger sikkert ekstra merke til det, på samme måte som de som har komplekser for små pupper legger merke til alle med store pupper.. TS Anonymkode: 48bf6...7b1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #12 Skrevet 7. februar 2017 Menn har forskjellige preferanser. Det er no mange som synes din kroppsfasong er flott. Og det finnes så mange menn som ikke velger dame kun på bakgrunn av kropp. Anonymkode: 0ec12...893
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #13 Skrevet 7. februar 2017 jeg har små pupper og flat rumpe, men har ingen problemer med å finne menn som er interessert. Anonymkode: 571fd...264
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #15 Skrevet 7. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mener du har da ikke det? Jeg ser dem overalt, jeg bor i Oslo. Men legger sikkert ekstra merke til det, på samme måte som de som har komplekser for små pupper legger merke til alle med store pupper.. TS Anonymkode: 48bf6...7b1 Og det er det du forsøker å frembringe med denne tråden. Du vil gi andre komplekser som du skriver om her. For min del høres det ut som at du heller må skaffe deg psykolog, hvis psykologene i det hele tatt kan hjelpe en som deg Anonymkode: 692af...82b
Jacuzzi Skrevet 7. februar 2017 #16 Skrevet 7. februar 2017 Jeg har smal midje og fin sprettrumpe, men jeg er fortsatt jomfru i en alder av 29, så tror kanskje at det er litt andre ting som spiller inn også gitt. 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #17 Skrevet 8. februar 2017 På 7.2.2017 den 10.17, AnonymBruker skrev: Troll Anonymkode: 692af...82b Det er du som er et troll. Det er mange som desv har komplekser på grunn av idealet om timeglass figur. Anonymkode: 1bf8f...a70
jabx Skrevet 8. februar 2017 #18 Skrevet 8. februar 2017 På 7.2.2017 den 2.11, AnonymBruker skrev: Sikkert litt teit overskrift. Men jeg sliter veldig med komplekser for kroppsfasongen min.. de siste årene har det jo eksplodert med at damer skal være slanke, men samtidig ha kjemperumpe og brede hofter (Kim Kardashian, "urkvinnen"). Jeg er slank, men har tilsvarende slank rumpe for å si det sånn. Den er ikke helt flat, men den er ikke stor. Jeg har heller ikke brede hofter,men smale.. får dermed ikke den typiske smal midje formen "alle" har nå. En fyr jeg datet en lang periode dumpet meg og like etterpå ble han sammen med en dame med AKKURAT denne kroppsfasongen.. og da sank selvtilitten min enda mer. Finnes det fortsatt menn der ute som syntes det er fint med liten rumpe? Jeg kan squatte og trene så mye jeg bare orker, men mine gener er rett og slett ikke slik at det vil legge seg mengder med fett akkurat på rumpa og hoftene. Og å operere er ikke et alternativ for meg.. Anonymkode: 48bf6...7b1 Bilde?
Sykkelkopp Skrevet 8. februar 2017 #19 Skrevet 8. februar 2017 Ja så lenge du er slank og har bra personlighet kan du lett få deg en fyr. Men innse at timeglassfigur generelt er det mest attraktive for menn, så de mennene med størst utvalg vil ofte velge dem i stedet, gitt like bra personlighet. Slank og bra personlighet kommer du langt med. Fortsatt mange menn igjen 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #20 Skrevet 8. februar 2017 På 7.2.2017 den 10.19, AnonymBruker skrev: Og det er det du forsøker å frembringe med denne tråden. Du vil gi andre komplekser som du skriver om her. For min del høres det ut som at du heller må skaffe deg psykolog, hvis psykologene i det hele tatt kan hjelpe en som deg Anonymkode: 692af...82b Er dette første gang du hører om noen som har komplekser for utseendet sitt? Da vil du få sjokk når du nå får vite at det finnes mennesker i denne verden som faktisk OPERERER seg til større pupper, setter sprøyter i leppene for å få fyldigere lepper, opererer rumpa si større (Isabel Raad f eks) osv. Jeg må få lov å fortelle om hva jeg syntes er vanskelig uten at du skal synke så latterlig dypt! Anonymkode: 48bf6...7b1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå