Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #1 Skrevet 8. desember 2004 Vet at det ikke er rette stedet og legge dette ut, men jeg må bare få sagt det.... Jeg er KJEMPE stolt av lillebroren min. Han er i midten av 20 åra og dette er første gangen han fullfører noe han har begynt på. I dag fikk han beste karakter på fagprøven som Barne og Ungdomsarbeider...... Det har alltid vært mye krøll med han, mobbet som liten, droppa ut av x antall linjer på yrkesskolen. Hatt ørten jobber som han ikke har trivdes i.... Men NÅ har han klart det.... Jeg er bare SÅ stolt av han....... og det sa jeg til han også..... skulle bare ønske jeg kunne vært med resten av familien min ut og feiret med middag i dag.. men jeg bor på en annen kant av landet...desverre
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #2 Skrevet 8. desember 2004 Skjønner godt at du er stolt!! Jeg gratulerer han i tankene mine
Gjest Scruella Skrevet 8. desember 2004 #3 Skrevet 8. desember 2004 GRATULERER på hans vegne! :-D :-D Kjempeflott, og sikkert en stor seier for ham. Jeg skjønner følelsen din på en prikk.
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. desember 2004 #4 Skrevet 9. desember 2004 Du har god grunn til å være stolt. Hadde mine søsken gjort noe slik så hadde jeg også vært stolt. Men i en alder av 31 år, 36 år og 38 år, så tviler jeg på at de gjør noe jeg blir stolt over.
Gjest Far til 2 Skrevet 9. desember 2004 #5 Skrevet 9. desember 2004 Kjempebra. Han får en veldig viktig jobb fremover om han fortsetter i det yrket. Jeg har inntrykk av at de fleste av oss her inne har lett for å diskutere "små barn" (under 12 ?), mens gruppen som har lett for å bli glemt, og som trenger vel så mye oppfølging, er de som er fra 12 og oppover. Med interesse for faget vil han sikkert gjøre en fantastisk jobb. Han må bare ikke gi opp pga håpløse politikere som ikke forstår viktigheten av at denne gruppen barn og unge får skikkelig oppfølging. Far til 2
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2004 #6 Skrevet 9. desember 2004 Hvorfor ender alle tapere opp som ungdomsarbeidere eller frisører?
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2004 #7 Skrevet 9. desember 2004 Hvorfor ender alle tapere opp som ungdomsarbeidere eller frisører? Skjerp deg :-x Så flott. Både du og lillebroren din burde være stolt :-)
Gjest Toantine Skrevet 10. desember 2004 #8 Skrevet 10. desember 2004 Du har all grunn til å være stolt! Gratulerer til dere begge, og god jul
Saeria Skrevet 11. desember 2004 #9 Skrevet 11. desember 2004 Så flott! Du har all grunn til å være stolt av han! Gratulerer begge to, og ha en riktig god jul!
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 11. desember 2004 #11 Skrevet 11. desember 2004 Gratulerer, og lykke til til broren din. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #12 Skrevet 13. desember 2004 TUUUUSEN, TUUUUUUSEN takk for gratulasjonene... Er fremdeles stolt over at lillebror endelig har fullført noe.. Han har jo vært innom ganske mange yrker etter at han gikk ut fra 9. klasse. Hmm... nå har han fagbrev, det har ikke jeg... En utfordring kanskje?
søndagsengel? Skrevet 13. desember 2004 #13 Skrevet 13. desember 2004 Kjempekoselig å lese dette innlegget! Nå får du fortelle ham at det er mange ukjente kvinner rundt om i landet som gratulerer så mye !! Dessuten trengs det menn i barne-og ungdomsarbeiderfaget, så han er nok garantert å få jobb også!
Polluela Skrevet 13. desember 2004 #14 Skrevet 13. desember 2004 Gratulerer fra meg også :-) Det er inspirerende for oss som sliter til tider å høre slike historier! Det ordner seg som regel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå