AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Hei, har vært under kreftbehandling (ikke cellegift) en stund, og har vært ekstremt inaktiv grunnet form og smerter. Har gått ned 17 kg i prosessen og kjenner at jeg er i møkkaform rett og slett. Tenker jeg må begynne så forsiktig som å gå ut en tur hver dag, men har også lyst å begynne å trene styrke for å få litt muskelstyrke tilbake i kroppen. Er veik som en kylling. Spisingen er nesten på plass igjen, så jeg regner med å legge på meg litt etterhvert, og fint om det kunne komme som muskler 😊 Nen som har vært gjennom det samme, eller har noen gode tips? Det gjelder hele kroppen! Anonymkode: b2965...2ba
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Snakk med legen din om dette. Vet at Kreftforeningen har trening for mennesker som lever med kreft eller har blitt friske. Det er sikkert kjempefint for deg å være i aktivitet, men det er sikkert lurt å starte forsiktig. Anonymkode: 035af...238 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 Hva med å svømme?Anonymkode: baaec...2da 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #4 Skrevet 7. februar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakk med legen din om dette. Vet at Kreftforeningen har trening for mennesker som lever med kreft eller har blitt friske. Det er sikkert kjempefint for deg å være i aktivitet, men det er sikkert lurt å starte forsiktig. Anonymkode: 035af...238 Kun i sentrale strøk det - ikke her jeg bor Anonymkode: b2965...2ba
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #5 Skrevet 7. februar 2017 Du bør sikkert starte forsiktig, ja. I hvert fall hvis du har blitt undervektig. Svømming nevnes, gåturer, yoga. Og spise deg opp litt i vekt og energi. Anonymkode: 1d3f2...61b 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #6 Skrevet 7. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kun i sentrale strøk det - ikke her jeg bor Anonymkode: b2965...2ba Neivel. Anonymkode: 035af...238
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #7 Skrevet 7. februar 2017 Legen kan henvise deg til fysioterapeut. Der kan du få treningsprogram Anonymkode: fdf3d...ac4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå