ajarRun Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Hvorfor kan hun ikke bare ta et hint? Hun var ikke spesielt god å suge, og etter at jeg kom innså jeg at jeg hadde gjort en tabbe. Jeg vil ikke passe på et uekte barn, og hele daten var litt skuffende. Jeg møtte henne på nett. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt henne? 5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 Jada, skjønner hva du prøver på. Anonymkode: d02dc...47c 21
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 Hvis hun er alenemor klarer hun jo veldig fint å passe barnet alene. Dette burde være ypperlig for deg som heller vil betale 1,5 millioner for en fet bil enn et barn? Her får du jo et barn gratis og kan få både bil og barn og dame, der bare bilen koster deg penger? Snakk om skyte gullfuglen og være sur for det. Anonymkode: 99961...3c6 9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Ditt stakkars enfoldige vesen! Anonymkode: 71e68...418 11
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ditt stakkars enfoldige vesen! Anonymkode: 71e68...418 😂😂😂 Jeg hadde den akkurat på tastaturet! Anonymkode: f42d7...1a7 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 9 minutter siden, amativeReflection skrev: Hvorfor kan hun ikke bare ta et hint? Hun var ikke spesielt god å suge, og etter at jeg kom innså jeg at jeg hadde gjort en tabbe. Jeg vil ikke passe på et uekte barn, og hele daten var litt skuffende. Jeg møtte henne på nett. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt henne? Har du datet meg? i hope not. Anonymkode: 8aa6b...b90 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #8 Skrevet 7. februar 2017 Det vakre med denne tråden er at det er første gang jeg ser oss alle slå ring om en likekjønnet! Gratulerer til oss! Anonymkode: 71e68...418
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #10 Skrevet 7. februar 2017 19 minutter siden, amativeReflection skrev: Hvorfor kan hun ikke bare ta et hint? Hun var ikke spesielt god å suge, og etter at jeg kom innså jeg at jeg hadde gjort en tabbe. Jeg vil ikke passe på et uekte barn, og hele daten var litt skuffende. Jeg møtte henne på nett. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt henne? Er ikke dette litt typisk deg? Husker du i fjor når noen hadde en tråd om ufør og bo i båt, så kom du med en tråd om før og bo i ubåt? Anonymkode: 0e3e4...f1c 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #11 Skrevet 7. februar 2017 1 time siden, jabx skrev: Det kan ikke ha vært aR: haha du bor ikke engang der jeg bor, så nå tuller trådstarter i denne tråden med meg tror jeg Anonymkode: 8aa6b...b90 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #12 Skrevet 7. februar 2017 1 time siden, psykose skrev: Er det mulig.. Nå har jeg plutselig fått meg en ny date som skriver om meg her inne . Nei faktisk trådstarter er ca 10 år yngre enn meg og han er ikke den daten jeg sugde i bilen Anonymkode: 8aa6b...b90 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #13 Skrevet 7. februar 2017 1 time siden, amativeReflection skrev: Hvorfor kan hun ikke bare ta et hint? Hun var ikke spesielt god å suge, og etter at jeg kom innså jeg at jeg hadde gjort en tabbe. Jeg vil ikke passe på et uekte barn, og hele daten var litt skuffende. Jeg møtte henne på nett. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt henne? Om det er meg så er du kvitt meg allerede hahahaha.. Men du er ikke han som jeg datet.. Du bare tøyser, men jeg kommer aldri til å ta kontakt igjen med han. Det er han som må ta kontakt med meg for å prate med meg. Tar han ikke kontakt i løpet av de nærmeste dagene så er han garantert dumpet! Så det er ingen problem å bli kvitt meg i allefall men regner med dette er en annen og at du ikke tuller med min tråd om det samme bare motsatt, men jeg er ikke klengete Anonymkode: 8aa6b...b90
Gjest O.G. Skrevet 7. februar 2017 #14 Skrevet 7. februar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun er alenemor klarer hun jo veldig fint å passe barnet alene. Dette burde være ypperlig for deg som heller vil betale 1,5 millioner for en fet bil enn et barn? Her får du jo et barn gratis og kan få både bil og barn og dame, der bare bilen koster deg penger? Snakk om skyte gullfuglen og være sur for det. Anonymkode: 99961...3c6 Tenkte det samme.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #15 Skrevet 7. februar 2017 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jada, skjønner hva du prøver på. Anonymkode: d02dc...47c Og hva er det? Jeg forstår heller lite av denne tråden, annet enn at det ødela lysten min på frokost. Hva er greia? Kjenner jeg må vite det.. Anonymkode: 9dfc0...274 Endret 7. februar 2017 av Nordvesta Innlegg ryddet for brukerdebatt
Nordvesta Skrevet 7. februar 2017 #16 Skrevet 7. februar 2017 Tråden ryddet for brukerdebatt og avsporing, samt svar til alt dette Nordvesta, mod.
Gjest antbug Skrevet 7. februar 2017 #17 Skrevet 7. februar 2017 Du begynner å virke ganske bitter og vanskelig med tanke på din unge alder, synes jeg. Hvordan skal det gå med deg når du bikker 40? Tror du bør få deg en snill kjæreste og eget avkom nå mens du enda er noenlunde lekker og ikke altfor kvinnevond
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #18 Skrevet 8. februar 2017 Det er jo bra å analysere slike problemer både fra manne og kvinne perspektiv. Så forstår man alt så mye bedre... Du bør være forsiktig med damene på 30+ vet du. De ønsker jo å fange deg for å slippe å jakte på sex hele tiden etterhvert som de blir eldre...forhold=fengsel vet du. Du er herved advart. Anonymkode: 9e5c2...0ce 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #19 Skrevet 8. februar 2017 uff så lite clssy Anonymkode: 4cc28...1e4 1
Uffda Skrevet 8. februar 2017 #20 Skrevet 8. februar 2017 18 timer siden, antbug skrev: Du begynner å virke ganske bitter og vanskelig med tanke på din unge alder, synes jeg. Hvordan skal det gå med deg når du bikker 40? Tror du bør få deg en snill kjæreste og eget avkom nå mens du enda er noenlunde lekker og ikke altfor kvinnevond Er han bitter fordi han vil bli kvitt ei klengete alenemor? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå