Gå til innhold

Hvor mange har du datet i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet 2 personer i år faktisk. Jeg var lei meg etter kjærlighetssorg over eksen min, men bestemte meg på nyåret at livet er for kort til å ikke forsøke å finne en igjen. Føler meg stygg siden jeg har blitt dumpet en del ganger, men .... nå er jeg mer forsiktig enn noensinne. Jeg passer på å ikke vise for mye følelser med det første og la de jobbe litt for meg og. Slutter de å skrive så maser jeg ikke på de lenger.

Første daten datet jeg to ganger i januar. Han ville møte meg igjen, men kunne møte meg alt for sjelden så jeg dumpet han. Følte noe var galt. Neste fyr datet jeg en gang. Vi hadde oralsex på første date.. Dum som jeg var... for nå hører jeg ikke ifra han. Nyskjerrig på om han kommer tilbake...

Hva med dere? Ingen kan si at jeg er treg innen dating i alle fall. Selv om jeg hater å date så forsøker jeg i det minste ;) 

Anonymkode: 0f641...cdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ingen. Tenker jeg holder det slik.  :fart2:

Skrevet
2 minutter siden, Silfen skrev:

Absolutt ingen. Tenker jeg holder det slik.  :fart2:

jeg var faktisk lykkeligere da jeg ikke datet noen uansett.

Traff den pene fyren i går... En av de som har sett best ut av de jeg har datet før. Men hallo? Ble jeg lykkeligere av å suge han til han sprutet meg i munnen? Nei!. For nå hører jeg ikke mer ifra han kanskje.... Så like greit å være forsiktig med datingen ;) 

Skrevet

Null. Faen.

Men det er 11 måneder igjen, så får se hva 2017 bringer.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg var faktisk lykkeligere da jeg ikke datet noen uansett.

Traff den pene fyren i går... En av de som har sett best ut av de jeg har datet før. Men hallo? Ble jeg lykkeligere av å suge han til han sprutet meg i munnen? Nei!. For nå hører jeg ikke mer ifra han kanskje.... Så like greit å være forsiktig med datingen ;) 

Hallo? Du sugde en fremmed fyr og lot han sprute deg i munnen? På første date? Wow.................Bare wow. 

Du minner veldig om en utestengt bruker som oppretter tråder annenhver dag om at menn bare bruker henne for sex, at alle exene hennes er gærne og at hun alltid blir dumpa...

Anonymkode: 2abe2...08f

• Liker 1
Skrevet

samme som i 2016: 0

Skrevet
4 minutter siden, Bærtur skrev:

Null. Faen.

Men det er 11 måneder igjen, så får se hva 2017 bringer.

Man kan være lykkeligere uten å date og. Det er min erfaring nå. Likte begge som jeg datet i år utseendemessig. Han ene likte jeg best. Han var ufattelig bra å se på. Men hva sitter jeg igjen med? Jo jeg kysset han ene, og han andre hadde jeg oralsex med. Og så sitter jeg igjen med ingenting. Waste of time? . Mulig ikke for jeg hadde jo noen opplevelser på livets vei, og den som ikke forsøker å våge å finne kjærligheten intet vinner, men uansett: Jeg er lykkeligere uten datingstress iblant. Tror jeg tar meg en god datingpause altså!.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hallo? Du sugde en fremmed fyr og lot han sprute deg i munnen? På første date? Wow.................Bare wow. 

Du minner veldig om en utestengt bruker som oppretter tråder annenhver dag om at menn bare bruker henne for sex, at alle exene hennes er gærne og at hun alltid blir dumpa...

Jeg sugde en fremmed fyr og lot han sprute i munnen min på første date? Galskap? haha... han var pen!. Og jeg var underernært på sex, og klarte ikke å motstå!. Alle kan gjøre sånne feil du. Om jeg blir alltid dumpet? ja om jeg blir så behøver det ikke å være noe galt med meg som person.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sugde en fremmed fyr og lot han sprute i munnen min på første date? Galskap? haha... han var pen!. Og jeg var underernært på sex, og klarte ikke å motstå!. Alle kan gjøre sånne feil du. Om jeg blir alltid dumpet? ja om jeg blir så behøver det ikke å være noe galt med meg som person.

Jeg snakker om at du nok er Meline37, kamuflert som anonym bruker. At du ikke får hjelp er ubegripelig for meg. 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker om at du nok er Meline37, kamuflert som anonym bruker. At du ikke får hjelp er ubegripelig for meg. 

kjenner du meline i virkeligheten? bør hun tvangsinnlegges dersom hun har full jobb, fungerer i den, og ellers går rundt og har masse fritidsinteresser, men litt problemer med å finne kjærligheten og uheldig med den?

• Liker 1
Skrevet

har datet 1, og det håper jeg på å fortsette med.:rodmer: For foreløpig virker han bare helt perfekt. Bare 2 dater foreløpig, selv om vi ser hverandre litt innimellom ellers også, og i motsetning til enkelte andre her så har vi kun kommet til klinestadiet.:fnise: Jeg syns egentlig det er fort nok jeg... Men nå har vi kjent hverandre litt fra før da, ikke en helt ukjent mann dette. Vi har visst gått og kikket på hverandre en god stund.:fnise: Jeg ønsker noe varig her, ikke kun sex. Så TS, jeg ser du er velidg opptatt av å gjenta at du hadde oralsex på første date. Fint for deg om du er fornøyd med det, men du ser resultatet. Det blir bare 1.dater om du holder på sånn.

Anonymkode: d3e2e...f42

Skrevet

Har datet en, datet han for ett år siden og. Vi var på noen dater sammen i januar, men det ble ikke noe mer. Han er en del år yngre enn meg. Og vi hadde ikke sex.

Skrevet

Vært på en date i år. Har foreløpig ikke gått lenger enn en klem :P Virker som en hyggelig kar så vi får se om det blir noe.

Anonymkode: 6772c...cff

Skrevet

Har datet en og skal på en date med en annen i slutten av uka. Så får vi se.

Skrevet

Null, eller kanskje én. Er litt usikker.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

har datet 1, og det håper jeg på å fortsette med.:rodmer: For foreløpig virker han bare helt perfekt. Bare 2 dater foreløpig, selv om vi ser hverandre litt innimellom ellers også, og i motsetning til enkelte andre her så har vi kun kommet til klinestadiet.:fnise: Jeg syns egentlig det er fort nok jeg... Men nå har vi kjent hverandre litt fra før da, ikke en helt ukjent mann dette. Vi har visst gått og kikket på hverandre en god stund.:fnise: Jeg ønsker noe varig her, ikke kun sex. Så TS, jeg ser du er velidg opptatt av å gjenta at du hadde oralsex på første date. Fint for deg om du er fornøyd med det, men du ser resultatet. Det blir bare 1.dater om du holder på sånn.

Anonymkode: d3e2e...f42

Enig med at det var feil å ha oralsex på første date... fysj... jeg har vasket meg og vasket meg ... av alt det drittet ;) . Nå skal jeg slette han fra facebook før han sletter meg. Da føler jeg at det er meg som avviser han.

Skrevet

Null! Har blitt bedt på en del da om det teller :fnise:

Skal på date på Fredag! Kjempespent! Og nervøs... :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...