Gå til innhold

Oralsex på første date, for så at jeg ikke hører noe mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg datet en fyr fra nettet. Han var ganske fin å se på. Normalt sett ville jeg sagt nei til sex på første date.

Han begynte å forsøke seg sexuellt på meg. Han ville egentlig ha samleie og hele pakken men jeg sa en fake unnskyldning om at et av mine tenåringsbarn var hjemme, og at det var derfor umulig å gå hjem til meg. Han bodde et stykke unna. Han begynte å forsøke seg sexuellt i bilen på meg og det endte med oralsex i bilen hans. Jeg tenkte at jeg var crazy for det er ikke meg å gjøre noe sånnt på en første date.

Etter dette så sa han at vi kunne kanskje treffes en annen dag. Jeg foreslo dager på melding til han. Eller skrev de dager jeg kunne treffes. Han har ikke gitt meg et svar på hvilke dag han kan treffes. Bare skrev et svar med en tommel opp. I dag har jeg ikke hørt et ord fra han. Jeg føler meg ganske rar i dag egentlig. Tenk om han aldri sier noe mer til meg... og selvtilliten ble litt dårlig... Tenk : der hadde jeg oralsex med en fyr.. Han sprutet meg i munnen og alt. Og så kan det være at han plutselig ikke sier noe mer. Begynner å føle meg litt ekkel.

Noen andre som har hatt oralsex eller sex på første date og så forsvinner han? Det kan være at han kommer til å si noe mer, men jeg kjenner at jeg ble veldig oppgitt over at han ikke skriver noe mer om når han kunne treffes osv. Kan være at han ikke vil mer, men man vil jo tro at han likte meg når han ville ha sex på første date, men vet jeg kan ha tatt feil....:(

Anonymkode: 3c0ae...707

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

men man vil jo tro at han likte meg når han ville ha sex på første date, men vet jeg kan ha tatt feil....:(

Han har allerede fått det han ville ha ut av første date, så tvilsomt at du ser han igjen.

• Liker 28
Skrevet

Å ha sex på første date er ikke noe vanlig bevis for at en mann liker deg, mer sannsynlig at han bare ville ha sex, særlig når han var så pågående. 

• Liker 20
Skrevet

Det er jo litt ulogisk å kutte kontakt når man først har fått seg en sugejobb da. Hvorfor kommer han ikke tilbake for mer?

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Ananas. skrev:

Å ha sex på første date er ikke noe vanlig bevis for at en mann liker deg, mer sannsynlig at han bare ville ha sex, særlig når han var så pågående. 

Han var ganske pågående. Da han skulle fortelle om hvor han bodde så kom han frem til at han ikke hadde et fast bosted inntil videre på en måte. Han bodde i et hus som han hadde hatt med eksen sin, og skulle flytte fra det... Jeg vet jo ikke om han bodde med eksen sin. Og om han bare var ute etter sex... Visste alt for lite om han.

Var gjerne ikke så lurt å ha sex på første date. Eller oralsex går vel under sex.... Verste var at jeg er redd for sykdommer nå. For jeg har jo svelgt litt av sæden hans. Fysj.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, jabx skrev:

Det er jo litt ulogisk å kutte kontakt når man først har fått seg en sugejobb da. Hvorfor kommer han ikke tilbake for mer?

Tenker det samme.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han var ganske pågående. Da han skulle fortelle om hvor han bodde så kom han frem til at han ikke hadde et fast bosted inntil videre på en måte. Han bodde i et hus som han hadde hatt med eksen sin, og skulle flytte fra det... Jeg vet jo ikke om han bodde med eksen sin. Og om han bare var ute etter sex... Visste alt for lite om han.

Var gjerne ikke så lurt å ha sex på første date. Eller oralsex går vel under sex.... Verste var at jeg er redd for sykdommer nå. For jeg har jo svelgt litt av sæden hans. Fysj.

Vel.. Neste gang sier du nei, og står for det. Det der høres ut som en fyr i forhold. 

Dra til legen og test deg. 

• Liker 17
Skrevet
Akkurat nå, Ananas. skrev:

Vel.. Neste gang sier du nei, og står for det. Det der høres ut som en fyr i forhold. 

Dra til legen og test deg. 

Ja neste gang skal jeg være sterkere. Jeg var ikke sterk nok. Savnet sex. Og var ganske lei meg etter et brudd jeg var igjennom. Men ser at dette var ikke løsningen for å gjøre meg mer lykkelig. Det var en lykkerus for en stund i det vi holdt på, men etterpå når jeg ikke hører fra han.. da er jeg lengre nede enn jeg var før jeg møtte han. ;) . Så beste er å teste seg, og være forsiktig neste gang.

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja neste gang skal jeg være sterkere. Jeg var ikke sterk nok. Savnet sex. Og var ganske lei meg etter et brudd jeg var igjennom. Men ser at dette var ikke løsningen for å gjøre meg mer lykkelig. Det var en lykkerus for en stund i det vi holdt på, men etterpå når jeg ikke hører fra han.. da er jeg lengre nede enn jeg var før jeg møtte han. ;) . Så beste er å teste seg, og være forsiktig neste gang.

Fikk du noen tilfredsstillelse av dette, da?

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, Arabella skrev:

Fikk du noen tilfredsstillelse av dette, da?

Fyren var virkelig hot ;) . Pen å se på. Det utstyret. Den kroppen! Umulig å si nei. Men etterpå så er det ikke så kjekt når man sitter der igjen og tenker på at man har svelgt hele spruten hans nesten for så å ikke høre noe mer igjen fra han.... Kan være at han kontakter meg, mulig meg som er negativ. Jeg møtte han i går, så det er vel ennå håp. Men jeg hadde trodd at han skrev i dag til meg om han var ivrig.

• Liker 1
Skrevet

Fyren var virkelig hot ;) . Pen å se på. Det utstyret. Den kroppen! Umulig å si nei. Men etterpå så er det ikke så kjekt når man sitter der igjen og tenker på at man har svelgt hele spruten hans nesten for så å ikke høre noe mer igjen fra han.... Kan være at han kontakter meg, mulig meg som er negativ. Jeg møtte han i går, så det er vel ennå håp. Men jeg hadde trodd at han skrev i dag til meg om han var ivrig.

Mer direkte, utførte han oralsex på deg så du ble tilfredsstilt? Jeg tror dessverre han ikke kommer til å ta mer kontakt. Men det skal du ikke ta innover deg. Vi kan alle gjøre ting vi i ettertid ønsker ugjort.

• Liker 8
Skrevet
6 minutter siden, Arabella skrev:

Mer direkte, utførte han oralsex på deg så du ble tilfredsstilt? Jeg tror dessverre han ikke kommer til å ta mer kontakt. Men det skal du ikke ta innover deg. Vi kan alle gjøre ting vi i ettertid ønsker ugjort.

Enig med deg. Jeg tror det samme. Jeg følte det for godt til å være sant. Fyren så vannvittig pen ut. Helt i toppsiktet i hans alder. Høy, mørk, perfekt ansiktsform, helt perfekte mann som om han var hentet i fra en film!. Og det typiske som skjer da er at man blir såret. Men jeg skal ikke ta det innover meg. Han er jo ikke et tap om han ikke tar mer kontakt.

Han ville ha oralsex og sex på første date, og det at han var sånn... : betyr mulig at han var useriøs. For meg virket det som om han mulig kan ha et forhold eller lignende. Jeg vet ikke. Jeg kjenner han for dårlig, men han hadde problemer å forklare hvordan han bodde osv. Sa at han skulle flytte og at han hadde et hus som han egentlig delte med sin eks eller noe... Det sa han på slutten av daten , etter at vi hadde hatt oralsex.

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, jabx skrev:

Kanskje hun var dårlig til å suge.

Skrevet

Det er så innlysende hvem TS er. Fatter ikke at ikke flere skjønner det. Håper trådene hun har opprettet nå blir fjerna fort. 

Anonymkode: ed9d7...ef3

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ingen anelse.

• Liker 1
Skrevet

Det er så innlysende hvem TS er. Fatter ikke at ikke flere skjønner det. Håper trådene hun har opprettet nå blir fjerna fort. 

Anonymkode: ed9d7...ef3

Hvordan veit du hvem vedkommende er?

Skrevet
2 minutter siden, psykose skrev:

Hvordan veit du hvem vedkommende er?

Kjenner dere meg i virkeligheten altså?

Skrevet
6 minutter siden, Mortem skrev:

Kanskje hun var dårlig til å suge.

Om jeg var for dårlig til å suge, så er det alltid noe som man kan bedre seg på etterhvert ;) . Så jeg tror ikke det er det. Men det viktigste er at jeg aldri gir opp håpet om å finne en. Jeg vet at jeg er en snill person med godt hjerte.

• Liker 1
Skrevet

Kjenner dere meg i virkeligheten altså?

Hvorfor siterte du meg? Jeg bare lurer på hvordan folk veit hvem du er.

Skrevet
Akkurat nå, psykose skrev:

Hvorfor siterte du meg? Jeg bare lurer på hvordan folk veit hvem du er.

Noen som kjenner meg i virkeligheten? Altså i det virkelige liv her? Så bare si det. De fleste jeg kjenner i det virkelige liv sier at jeg er kjempesnill, så om jeg skal stemples for å være en idiot eller noe så kan dere umulig kjenne til meg i virkeligheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...