AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Hei😊 Jeg skal møte min fremtidige ektemann til helgen og jeg bare lurer på om det er innafor å kysse med en gang vi treffes? Vi har altså aldri møttes IRL før men alt føles helt rett 😘 Mvh nervøs dame 40 Anonymkode: c483c...55f
annebanane Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane 2
Gjest Daryl Dixon Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Ville og gått for klem først. Hadde jeg møtt ei fra nettet som kysset meg første gang hun ser meg hadde jeg kanskje blitt litt skremt.
Silfen Skrevet 7. februar 2017 #4 Skrevet 7. februar 2017 Klem er mer riktig, dere må få tid til å se hverandre an først. 2
jabx Skrevet 7. februar 2017 #5 Skrevet 7. februar 2017 Begynn med klem da... så kan du se etter hvert. Hadde noen kyssa meg med en gang vi møttes for første gang tror jeg at jeg hadde blitt litt skeptisk. 2
Sykkelkopp Skrevet 7. februar 2017 #6 Skrevet 7. februar 2017 Jeg synes sex på første date er veldig innafor med noen man aldri har møtt MEN: hadde jenta kyssa meg med en gang vi møttes hadde jeg blitt skeptisk (med mindre det åpenbart var sex som var planlagt) Gi en god klem som de andre foreslår. Bygg opp stemningen litt. Det tar sannsynligvis +-15-20 minutter før dere er kommet i god samtale og glemt at dere er to fremmede nordmenn. Etter en halvtime kan det være innafor å kysse. Hvis du vil sove med ham(siden du vurderte å kysse med en gang) kan 30-90 minutter avhengig av stemning være en fin tidsramme før dere drar dit hvor det kan skje* *Min erfaring med date iallfall, men jeg er mye yngre enn deg 1
Sykkelkopp Skrevet 7. februar 2017 #7 Skrevet 7. februar 2017 Akkurat nå, Lissiesue skrev: Sex på andre date er mer riktig. Ikke på første. Men mest positive er når begge to kan vente med sex og. For sex skal ikke være hastverk. Er man virkelig interessert i hveandre så kan man vente. Sier hvem? Er man virkelig interessert i hverandre så klarer man ikke å holde fingrene fra hverandre, og ser heller ingen grunn til det - og hopper til køys på første 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #8 Skrevet 7. februar 2017 Er han kjekk kyss med en gang!! Anonymkode: c5006...53a
Sykkelkopp Skrevet 7. februar 2017 #9 Skrevet 7. februar 2017 6 minutter siden, Lissiesue skrev: Alle menn vil det med meg som oftest, men allikevel så forsvinner de etterhvert. Derfor jeg lurer på om det er motsatt.... Men du sier det er slik som det. Det merkelige er at jeg opplever at alle dater jeg går på så sier de seg interessert og begynner å klenge.. Har gått å datet mange fra nettet gjennom de siste 5 årene. Men jeg blir behandlet som en dritt allikevel tilslutt. Men kanskje det er et kompliment at de ikke klarer å la vær å ta på meg... Jeg vet ikke. De sier at jeg er så tiltrekkende at de ikke klarer å la vær. Merkelig nok.... Vi vil ha sex med jenten enten vi finner henne aktuell for videre forhold eller ikke. Mange er også villig til å vente flere dater for å få seg noe. Sex har rett og slett ingenting med ønsket om videre forhold å gjøre, og du kan ikke bruke det som indikator
Rotemor Skrevet 7. februar 2017 #10 Skrevet 7. februar 2017 Støtter klem Kyssing vil jo komme av seg selv kort tid etter om det fortsatt er naturlig. Lykke til!
Sykkelkopp Skrevet 7. februar 2017 #11 Skrevet 7. februar 2017 Akkurat nå, Lissiesue skrev: men en dame må jo være litt tiltrekkende for at dere skal gidde å ha sex med henne vel? Bare litt. Men så skal det ikke så mye til for å være mer attraktiv enn hånden og noen jenter på en pc skjerm. De fleste slanke, oppegående og renslige unge kvinner er i det minste LITT tiltrekkende. Jo mer arbeid det er for å få henne til sengs jo mer attraktiv må hun være. F.eks å få besøk av en jente som garantert vil ha sex, og drar etterpå, krever mindre enn å dra ut og treffe en jente. Dra ut og treffe en jente krever mindre arbeid enn å date en jente 5 ganger for å ende opp med sex. Men er dama Jessica Alba er det garantert haugevis med menn som ville gjort det bare for sexens skyld- uten noen som helst plan om å treffe henne igjen
brownbrown Skrevet 7. februar 2017 #12 Skrevet 7. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei😊 Jeg skal møte min fremtidige ektemann til helgen og jeg bare lurer på om det er innafor å kysse med en gang vi treffes? Vi har altså aldri møttes IRL før men alt føles helt rett 😘 Mvh nervøs dame 40 Anonymkode: c483c...55f gå for klem først. kyssing første gang virker litt desperat. hold litt igjen og la han jobbe for det da blir han nok mer interessert
Sykkelkopp Skrevet 7. februar 2017 #13 Skrevet 7. februar 2017 Akkurat nå, Lissiesue skrev: Ja men mange menn sier at de er veldig ordentlige og at de aldri har sex bare for å ha sex. Det sier de på daten til meg.... Og så viser det seg at de gjør det motsatte av hva de sa. Noe jeg har lært av å date jenter er, ikke se på hva de sier - se på hva de gjør. Ofte har de to ikke noe med hverandre å gjøre 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #14 Skrevet 7. februar 2017 2 minutter siden, brownbrown skrev: gå for klem først. kyssing første gang virker litt desperat. hold litt igjen og la han jobbe for det da blir han nok mer interessert Ts ikke ta denne brukerens råd Anonymkode: c5006...53a 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #15 Skrevet 7. februar 2017 22 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Bare litt. Men så skal det ikke så mye til for å være mer attraktiv enn hånden og noen jenter på en pc skjerm. De fleste slanke, oppegående og renslige unge kvinner er i det minste LITT tiltrekkende. Jo mer arbeid det er for å få henne til sengs jo mer attraktiv må hun være. F.eks å få besøk av en jente som garantert vil ha sex, og drar etterpå, krever mindre enn å dra ut og treffe en jente. Dra ut og treffe en jente krever mindre arbeid enn å date en jente 5 ganger for å ende opp med sex. Men er dama Jessica Alba er det garantert haugevis med menn som ville gjort det bare for sexens skyld- uten noen som helst plan om å treffe henne igjen Sier du at flesteparten av menn ikke hadde hatt noen interesse av å treffe Jessica Alba flere ganger om de kunne? Lol Anonymkode: debd6...9c7 2
Sykkelkopp Skrevet 7. februar 2017 #16 Skrevet 7. februar 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sier du at flesteparten av menn ikke hadde hatt noen interesse av å treffe Jessica Alba flere ganger om de kunne? Lol Anonymkode: debd6...9c7 Nei Ikke helt. Ikke var det flesteparten jeg sa heller, var haugevis Poenget var, for noen med hennes utseende er det mange som Er villig til å investere litt tid i å få henne til sengs uten at 5 dates nødvendigvis betyr at mannen er interessert i henne som person
brownbrown Skrevet 7. februar 2017 #17 Skrevet 7. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts ikke ta denne brukerens råd Anonymkode: c5006...53a Joda det går helt fint. Husker jeg en jente jeg rotet med kysset meg første gang vi traff hverandre. Syns det var rart. Ta det neste gang og ignorer hun andre. Hun tåler ikke at andre har forskjellige meninger som ikke er politisk korrekt:)
brownbrown Skrevet 7. februar 2017 #18 Skrevet 7. februar 2017 (endret) 1 time siden, Lissiesue skrev: Jeg sier likestilling folkens. Verste jeg vet er når menn dømmer ned og nord damer fordi de liker sex når de selv tar intiativ til å ha sex. Damen er liksom for lett på tråden om hun sier ja, men hva med dem selv? Sier : LIKESTILLING!. Men uansett så tror jeg at det er lurt å vente med sex. jeg kommer til å gjøre det nå. For jeg gidder ikke å ha sex før jeg kjenner personen bedre. Det er da det er best. De seriøse har tid å vente med sex. Kyssing er helt ålreit på første date. Men ikke sex. Nå er det slik at menn må jobbe for å få seg sex. Det err mye vanskeligere for menn å få sex. Kvinner trenger bare å være der og kan få det på dagen. Derfor er det slik. Man kan dessverre ikke være helt likestillet pga menn og kvinner er forskjellig Endret 7. februar 2017 av brownbrown
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #19 Skrevet 7. februar 2017 Du har aldri møtt personen, men tror at instendig på at kroppslig kjemi er det samme som den kjemien man får over internett. Her må det bedre informasjonskampanjer til ser jeg. Anonymkode: ba9f9...dbb 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #20 Skrevet 7. februar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei😊 Jeg skal møte min fremtidige ektemann til helgen og jeg bare lurer på om det er innafor å kysse med en gang vi treffes? Vi har altså aldri møttes IRL før men alt føles helt rett 😘 Mvh nervøs dame 40 Anonymkode: c483c...55f En litt god klem, men ikke for lang. Slik gjorde vi det da jeg møtte henne første gangen. Og vi kysset ikke da. Andre date derimot blir det det mye mer klem, kyss og kos, og kanskje sex Vi har hatt lenge kontakt gjennom nettet og telefon, flørtet og kost oss mye. Fint å bygge opp tilliten før vi møtes igjen. Anonymkode: b8281...e98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå