AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Litt om meg: 28 år, singel og to barn. Her i min by har jeg egentlig lite venner. Etter bruddet mitt har jeg følt meg litt alene. Har omtrent tre venner her jeg er fast med. Ellers deltar jeg på lønningspils, innflyttningsfester osv når jeg hsr mulighet og blir invitert. Studerer desentralisert og der er vi sosial og en større gruppe som er mye sammen. Ser de derimot "kun" ca en gang i mnd, men så opptatt som man er i det voksne livet kan det fort gå like lenge mellom hver gang jeg treffer folk her hjemme. Spesielt når man er mor. Før jul begynte jeg å snakke med en mann på tinder som jeg snart skal møte. Han bor ikke her. Vi prater mye, men han kjenner meg jo ikke egentlig- før han har møtt meg.. sier jeg at jeg skal til en veninne på besøk, har han må begynt å gjette hvem av de.. "åja, du er hos Mette"? Jeg synes det er litt ubehagelig og rart, er jeg rar? Jeg er veldig sensitiv akkurat der fordi jeg føler jeg har labert nettverk om dagen, redd han skal synes jeg er stakkarslig og patetisk og ikke minst er det merkelig at han gjetter hvem jeg er sammen med på navn når han ikke kjenner meg ordentlig eller mine venner?!! Nå nylig sendte jeg snap av noe jeg fikk levert på døra og han lurte på av hvem. Jeg er nok muligens bare rar som henger meg opp i slikt? Han virker normal ellers, tror jeg er blitt super skeptisk til menn.. Anonymkode: 11cfc...7a8
Testosteron Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: redd han skal synes jeg er stakkarslig og patetisk Anonymkode: 11cfc...7a8 Det er da ingen grunn til at han skal synes det! 2
Katten.2.0 Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Det viser jo bare at han har fulgt med når du prater og vist genuin interesse for deg. Det er ganske normalt å referere til ting du tidligere har sagt og sette dem i ny kontekst nettopp for å vise dette. 6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: Det viser jo bare at han har fulgt med når du prater og vist genuin interesse for deg. Det er ganske normalt å referere til ting du tidligere har sagt og sette dem i ny kontekst nettopp for å vise dette. Jeg nevner ikke navn for han når jeg feks drar på besøk en lørdag.. men at han tidligere har snappet opp navn og deretter gjetter på at jeg er sammen med "Mette" er det jeg synes er rart. Men som sagt: muligens jeg er rar og han bare prøver å virke interessert på sin måte. Dette med venner er sensitivt for meg. Jeg er nok en litt reservert og privat person😊 Anonymkode: 11cfc...7a8
Katten.2.0 Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg nevner ikke navn for han når jeg feks drar på besøk en lørdag.. men at han tidligere har snappet opp navn og deretter gjetter på at jeg er sammen med "Mette" er det jeg synes er rart. Men som sagt: muligens jeg er rar og han bare prøver å virke interessert på sin måte. Dette med venner er sensitivt for meg. Jeg er nok en litt reservert og privat person😊 Anonymkode: 11cfc...7a8 Jupp. Etter min mening overtolker du. Dette er slikt jeg ville gjort om jeg var genuint interessert i en person (altså vist interesse for hennes venner osv) og som jeg finner helt naturlig om motparten er genuint interessert i meg. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: Jupp. Etter min mening overtolker du. Dette er slikt jeg ville gjort om jeg var genuint interessert i en person (altså vist interesse for hennes venner osv) og som jeg finner helt naturlig om motparten er genuint interessert i meg. Han har derimot aldri nevnt navn på sine venner. Jeg mener det er litt tidlig å interessere seg for slikt før man overhodet møtes. Men det er min mening! Skulle det klaffe på date vil jeg vente en god stund før jeg presenterer han for mine barn, venner og familie. Har brent meg før der. Så får håpe han evt godtar det😊 Selv om det såklart på sikt er naturlig man interesserer seg for den andres liv, når dating evt går såpass langt. Anonymkode: 11cfc...7a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå