AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Kan en kattunge med deformerte forbein som den ikke klarer å gå helt rett på få et godt liv? Synes tanken på avliving er så forferdelig, og det virker ikke som om han har det vondt, spiser godt og er veldig kosete. Han går fint, om enn med litt vansker og skjevhet. Tenker at om han får være inne og får masse hjelp og omsorg, kanskje det kan gå? Samtidig vil jeg ikke være dyreplageri og holde liv i en katt som bare lider... Anonymkode: 8e59d...9fd
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan en kattunge med deformerte forbein som den ikke klarer å gå helt rett på få et godt liv? Synes tanken på avliving er så forferdelig, og det virker ikke som om han har det vondt, spiser godt og er veldig kosete. Han går fint, om enn med litt vansker og skjevhet. Tenker at om han får være inne og får masse hjelp og omsorg, kanskje det kan gå? Samtidig vil jeg ikke være dyreplageri og holde liv i en katt som bare lider... Anonymkode: 8e59d...9fd Jeg ville fått veterinær til å vurdere om kattungen har smerter på grunn av dette. Hvis den ikke har smerter, synes jeg det er superfint hvis du vil gi den et fint inneliv med kos og omsorg. Anonymkode: 41471...310 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Har den ikke smerter så syns jeg dere skal gi den en sjangs ett dyr med deformiteter kan ha et like godt liv som et annet dyr så lenge bønn tilpasser livet dems til det de kan, akkurat som med mennesker. Men du MÅ få en dyrlege til å se på pus, da kan det komme frem om det er smerter der og mn kan ta røntgen feks for å se hvordan beinstillingen er Anonymkode: 69f7d...518
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå