Gå til innhold

Kjønnsfordeling

Kvinne eller mann?  

34 stemmer

1. 1. Er du kvinne eller mann?

• Kvinne
      16
    • Mann
      18

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ca 50% kvinner og 50% menn her i landet, hvordan er fordelingen på kvinneforum?

Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet

måtte krysse av på mann men følte det blei skikkelig feil 

Skrevet
2 minutter siden, lipgloss skrev:

måtte krysse av på mann men følte det blei skikkelig feil 

Jeg vurderte og legge til hen, men jeg veit ikke, de fleste identifiserer seg med mann/kvinne. Burde jeg lagt til hen? jeg vet ikke om hen er akseptabelt, for mange sier det er flytende osv...

Skrevet

Er jo kvinneforum så er garantert flere kvinner her inne enn menn uansett om ikke alle svarer.

Anonymkode: 1748c...5a7

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er jo kvinneforum så er garantert flere kvinner her inne enn menn uansett om ikke alle svarer.

D skulle jeg ikke vert så sikker på....

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor ikke svare?

Gjest lipgloss
Skrevet
19 timer siden, Maiskolben skrev:

Jeg vurderte og legge til hen, men jeg veit ikke, de fleste identifiserer seg med mann/kvinne. Burde jeg lagt til hen? jeg vet ikke om hen er akseptabelt, for mange sier det er flytende osv...

Ja syns det hadde vært fint,hadde vært mye mer riktig for min del,hadde også vært litt int å se om det er mange av oss i hen gruppa :)

Skrevet
3 timer siden, lipgloss skrev:

Ja syns det hadde vært fint,hadde vært mye mer riktig for min del,hadde også vært litt int å se om det er mange av oss i hen gruppa :)

Vet desverre ikke hvordan jeg endrer eller legger til sprs. Du kan jo lage din egen hvor du spør om d er flere hen her. Hvis d er flere som føler d sånn setter dem sikkert pris på det:) 

Og nå et uvitende sprs fra meg:er transer hen? preop? osv, jeg føler d er et minefelt for de som ikke vet.

Skrevet

Bare to alternativ?

Anonymkode: 0c3e6...f4a

• Liker 1
Skrevet

mann

Anonymkode: fc98a...b20

Skrevet

mann

Skrevet

hen

Anonymkode: fd958...0cb

Gjest Jonasmann
Skrevet

Jeg identifiserer meg som en transkjønnet, homoseksuell japaneser, med en en undertrykt maskulinitet og tiltrekning mot kvinner. Har aldri turt å komme ut av skapet når det gjelder det sistnevnte, fordi jeg er redd for at samfunnet skal avvise min seksualitet.

Skrevet

bump

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...