Superprøver Skrevet 8. desember 2004 #1 Del Skrevet 8. desember 2004 Siden jeg er ny så lurte jeg på om det var noen råd og tips dere erfarene brukere kunne gi meg? Har akkurat satt meg inn i IKM og PP. Hvor raskt kan man ta test etter EL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 8. desember 2004 #2 Del Skrevet 8. desember 2004 Her finner du masse tips: Pernilles side Før dere lager barn Hvordan finne eggløsningstidspunkt Håper noe av dette kan være til hjelp. Lykke til med prøvingen!! Og det lønner seg å vente med testingen til den dagen mensen skulle ha kommet... Men du får se hva du har penger/tålmodighet til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2004 #3 Del Skrevet 8. desember 2004 *følge med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 10. desember 2004 #4 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg regnet ut min mest fruktbare periode her. Så var et bare å prøve! Vi satset på annenhver dag i perioden. Min mulige "fruktbarhetsperiode" var ganske lang siden jeg har lange og ganske varierende sykluser. Gikk fint det ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 15. desember 2004 #5 Del Skrevet 15. desember 2004 Chiquita nevnte noe om at glidemiddel kan motvirke svømmedyktigheten til spermen (tykt). Ikke bruk Ibux eller Naproxen, da dette er betennelsesdempende midler som kan føre til lavere fruktbarhet Ha masse sex! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå