AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Tror dere det finnes mennesker som rett og slett ikke passer til å være sammen med noen? Jeg tror det. Anonymkode: 392e3...bb2
Gjest antbug Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 Ja, det tror jeg. Dessverre er det nok ikke så mange av dem som innser det selv.
Gjest Newroz Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Ja, det tror jeg. Noen mennesker er ikke gode på samhandling, og noen mennesker har det nok også aller best alene.
-lykke- Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Ja, det er det nok. Finnes jo en del som er ufattelig egoistiske og ikke klarer å sette noen andre foran seg selv. Og skal man være i et forhold så innebærer jo det at man av og til setter sine egne ønsker/behov til siden for sin partner. Sier absolutt ikke hele tiden, men man må evne å inngå kompromisser og innse at man ikke alltid kan få det akkurat på sin måte hele tiden. Har opplevd selv at en del ikke klarer det (både egne erfaringer og av å ha hørt ting om andre sine forhold). Og så har man så klart de som er "psykopater". De burde jo virkelig ikke være i forhold med noen, men det blir en litt annen sak egentlig. 6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror dere det finnes mennesker som rett og slett ikke passer til å være sammen med noen? Jeg tror det. Anonymkode: 392e3...bb2 Jeg tror ikke det, men jeg vet eller ser at noen ikke passer sammen ^^ Anonymkode: fbca7...deb
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 Veldig sannsynlig. Det finnes definitivt også en del i den andre enden av skalaen som ikke føler seg bra nok til å ha kjæreste, og de ville kanskje vært de beste kjærestene når det kom til stykket. Anonymkode: 5b951...491 7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #8 Skrevet 6. februar 2017 Psykopater passer ikke i et forhold, selv om de måtte mener det selv. Tror faktisk ikke psykopater ville passet i et forhold med en annen psykopat engang. Anonymkode: 027e5...d91 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #9 Skrevet 6. februar 2017 57 minutter siden, -lykke- skrev: Ja, det er det nok. Finnes jo en del som er ufattelig egoistiske og ikke klarer å sette noen andre foran seg selv. Og skal man være i et forhold så innebærer jo det at man av og til setter sine egne ønsker/behov til siden for sin partner. Sier absolutt ikke hele tiden, men man må evne å inngå kompromisser og innse at man ikke alltid kan få det akkurat på sin måte hele tiden. Har opplevd selv at en del ikke klarer det (både egne erfaringer og av å ha hørt ting om andre sine forhold). Og så har man så klart de som er "psykopater". De burde jo virkelig ikke være i forhold med noen, men det blir en litt annen sak egentlig. Så om man ikke passer i forhold så er man automatisk en egoist eller psykopat ? Anonymkode: 392e3...bb2 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #10 Skrevet 6. februar 2017 Jeg har det best alene. En partner hadde bare vært et bry. Det hadde vært et under om jeg en gang kunne akseptere en særboer. Tror det blir flere og flere av oss. Anonymkode: f2667...9db
Sykkelkopp Skrevet 6. februar 2017 #11 Skrevet 6. februar 2017 Bare hvis de selv ønsker å være alene 1
Nøste~ Skrevet 6. februar 2017 #12 Skrevet 6. februar 2017 Ja, men jeg tenker at det er en vanesak. Så lenge man venner seg til å måtte ta hensyn til en annen person hele tiden så skal det gå helt fint.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #13 Skrevet 6. februar 2017 1 time siden, -lykke- skrev: Ja, det er det nok. Finnes jo en del som er ufattelig egoistiske og ikke klarer å sette noen andre foran seg selv. Og skal man være i et forhold så innebærer jo det at man av og til setter sine egne ønsker/behov til siden for sin partner. Sier absolutt ikke hele tiden, men man må evne å inngå kompromisser og innse at man ikke alltid kan få det akkurat på sin måte hele tiden. Har opplevd selv at en del ikke klarer det (både egne erfaringer og av å ha hørt ting om andre sine forhold). Og så har man så klart de som er "psykopater". De burde jo virkelig ikke være i forhold med noen, men det blir en litt annen sak egentlig. Og jeg kan kalle deg uselvstendig og needy, hvem av oss har rett da? Du svarer i tråden med å rakke ned på oss som velger annerledes enn deg, og kvitterer dermed ut din egen usikkerhet. Jeg har to barn som jeg selvsagt setter forran meg selv og elsker over alt. Så ditt arrgument er fullstendig ubrukelig. Anonymkode: f2667...9db 1
-lykke- Skrevet 6. februar 2017 #14 Skrevet 6. februar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så om man ikke passer i forhold så er man automatisk en egoist eller psykopat ? Anonymkode: 392e3...bb2 Nei, hvor i alle dager får du det fra? Les nå Hva jeg skriver. Jeg skriver at noen ikke klarer å inngå kompromiss eller å sette andre før seg selv, og da passer man jo rett og slett ikke til å være i et forhold. Dette kan man jo endre på, og er ofte noe som endrer seg etter hvert som man blir eldre og blir litt mer ydmyk. Psykopater derimot passer aldri til å være i forhold, og kommer aldri til å endre seg. To forskjellige grupper her. 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #15 Skrevet 6. februar 2017 16 minutter siden, -lykke- skrev: Nei, hvor i alle dager får du det fra? Les nå Hva jeg skriver. Jeg skriver at noen ikke klarer å inngå kompromiss eller å sette andre før seg selv, og da passer man jo rett og slett ikke til å være i et forhold. Dette kan man jo endre på, og er ofte noe som endrer seg etter hvert som man blir eldre og blir litt mer ydmyk. Psykopater derimot passer aldri til å være i forhold, og kommer aldri til å endre seg. To forskjellige grupper her. Du velger å bare se negative egenskaper hos de som er single, og det er ganske trangsynt av deg. Psykopati gidder jeg ikke å kommentere. Min kommentar gjelder vanlige mennesker. Anonymkode: f2667...9db
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #16 Skrevet 6. februar 2017 1 minutt siden, Lissiesue skrev: Jeg mener selv at jeg er et bra menneske å være sammen med. Men jeg finner jo aldri noen som vil være med meg i lengden. Mulig at jeg går for de feile. De som virker mer seriøs med meg er ikke noe pene, og de virker faktisk seriøse mot meg og de kunne jeg ha fungert fint sammen med, men jeg ville være ulykkelig pga tiltrekningen mangler.... Så tråden din. Du virker som et godt menneske, og jeg håper du finner lykken. Kannskje du bare leter på feil sted eller på feil måte? Anonymkode: f2667...9db
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #17 Skrevet 6. februar 2017 Selvfølgelig. Dem er det mange av. Anonymkode: 6ad8c...b79
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #18 Skrevet 6. februar 2017 1 minutt siden, Lissiesue skrev: Takk . Ja jeg forsøker å være et bra menneske. Mulig meg som har blitt mye utnyttet av feile folk. Jeg har jo hørt måten de prater på. De mennene jeg har fallt for har ofte vært litt frekke og bråkjekke. Mulig at jeg bør gå mer etter indre verdier. Det er jo det aller viktigste i et menneske. Det er jo det som egentlig teller..... Tusen takk. Kommentaren din varmet. Du må huske at menn som viser ekte godhet og varme i lengden er de som blir penest/kjekkest til slutt. Det er i hvertfall fin erfaring Anonymkode: f2667...9db 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #19 Skrevet 6. februar 2017 Ja, og muligens spesielt de som har vært singel veldig lenge og liksom grodd inn i vanene sine så mye at de ikke evner å endre seg, og ofte mangler selvinnsikt. Jeg er totalt inngrodd og lurer på om jeg noen gang vil finne meg kjæreste. Jeg har også vært singel så lenge at jeg vet ikke en gang om jeg ønsker så nær kontakt, og sexlysten har vært fraværende i flere år. I dont know how to date. I dont know how to relationship. I dont know how to sex Anonymkode: 5d411...712
-lykke- Skrevet 6. februar 2017 #20 Skrevet 6. februar 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du velger å bare se negative egenskaper hos de som er single, og det er ganske trangsynt av deg. Psykopati gidder jeg ikke å kommentere. Min kommentar gjelder vanlige mennesker. Anonymkode: f2667...9db Men hvor får du det fra at jeg velger å se negative egenskaper hos de som er single? Jeg sier at enkelte mennesker ikke passer til å være i et forhold.. og da mener jeg at det er fordi de ikke evner å tilpasse seg partneren eller inngå kompromisser. Alt skal gå på deres premisser. Det finnes slike mennesker, har selv opplevd det. Spørsmålet var jo om det finnes mennesker som rett og slett ikke passer til å være i et forhold... Jeg har da selv vært singel over lenger tid. De fleste har vel vært i den båten. Er jo ikke meningen å dømme noen for det. Jeg er i et forhold nå, men har da ingen garanti for at jeg ikke kommer til å bli singel igjen. Tror du misforsto meg litt. Var overhode ikke meningen å tråkke noen på tærne 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå