AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Dette er mitt første år der eg har ein valentin på valentinsdagen og eg kan ikkje så mykkje om sant. Er det vanelig å gi gutten eg gave? For eg veit at det er vaneli å gi jentene en men er det vaneli å gi gutten gave? Å i så fall er det nokon tips på kva eg kan gi han? Anonymkode: 52375...7d5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 Du får spørre han. Vi her kan ikke vite om han ønsker en gave eller ikke. Men har du lyst til å gi han en gave så kan du gjøre det, men ikke forvent noe tilbake. Det er slett ikke sikkert han kommer til å gi deg noe, siden ikke alle bryr seg om denne dagen Anonymkode: fd5e2...d9f 3
Gjest Newroz Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Det kommer vel både an på alder og hvordan han ser på valentinsdagen. Tror min kjæreste heller vil drikke øl med gutta enn å feire noe valentinsdag Jeg er ikke så fan av det selv. Jeg syns det er en overkommersiell dag, hvor handelstanden prøver å melke forbrukerne mest mulig. Samtidig syns jeg det er litt fint at vi har noen slike dager hvor vi kan gjøre litt ekstra stas på hverandre Jeg pleier å gi et kort til mamma på valentinsdagen
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 Men kva er det valeli å gi gutten🤔For eg ser over alt på internett kva jenter får men aldri kva gutter får🤔☺️ Anonymkode: 52375...7d5
Elefantenirommet Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men kva er det valeli å gi gutten🤔For eg ser over alt på internett kva jenter får men aldri kva gutter får🤔☺️ Anonymkode: 52375...7d5 Jeg har tidligere gitt kjæresten min klær eller bøker.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 Knyt en rød sløyfe rundt magen 🙃 Anonymkode: 7895b...c9a 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 Hva med et fint kort og favorittsjokoladen etc? Anonymkode: 954af...192
buffyjenta Skrevet 7. februar 2017 #8 Skrevet 7. februar 2017 sjokolade og kort? må ikke være noe stort.. min kjære skal få en stor tekopp han nevnte en dag at han kunne tenkt seg det. å te kanskje en sjokolade med en lite kort..man kan jo gi boxer,sokker,kinodate,middag ute, øl?, man kan være litt romantiske mot gutter også. spør hva trenger han? eller hva ønsker du å gi?
brownbrown Skrevet 9. februar 2017 #9 Skrevet 9. februar 2017 min sist kjæreste kjøpe en stor ballong med en liten bamse inn og masse småballonger og hjerter.....jeg er mann 26. og driter vell egentlig i valentins dagen, bamser , blomser osv. men jeg ble skikkelig rørt når jeg fikk den . det er den beste gaven jeg har fått. jeg har bamsen enda. den er på rommet mitt:) 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #10 Skrevet 9. februar 2017 Trodde det var mennene som skulle gi damene gave denne dagen. Var det ikke derfor de absolutt skulle ha den biff og blowjob dagen i retur ? At valentines liksom er for å varte opp kvinnen og bb dagen for å varte opp menn? Anonymkode: b3b30...5f8 1
brownbrown Skrevet 9. februar 2017 #11 Skrevet 9. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Trodde det var mennene som skulle gi damene gave denne dagen. Var det ikke derfor de absolutt skulle ha den biff og blowjob dagen i retur ? At valentines liksom er for å varte opp kvinnen og bb dagen for å varte opp menn? Anonymkode: b3b30...5f8 Valentines dagen handler ikke om damen ...sorry. vi menn varter opp dere damer nok. Kanskje dere skulle begynne å varte opp oss litt? Valentinsdagen er for begge to. Biff og blowjob dagen er latterlig teit. Noe som en tulling bare fant på og ville trykke i avisen. Jeg får både biff og blowjob når jeg vil så det er ikke noe spesielt 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #13 Skrevet 9. februar 2017 Alt mulig rart.. kinobilletter, sjokolade, god middag, massasje. Anonymkode: 7eda5...df1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #14 Skrevet 9. februar 2017 Mannen min får noen velformulerte ord om hvor mye han betyr for meg, og en blowjob Vet han setter større pris på det enn sjokolade eller bamse. Anonymkode: e3eb0...834
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #15 Skrevet 9. februar 2017 Å ha en valentine på valentinesdagen har jeg bare dårlig erfaring med. Blir for mange forventninger og styr.. Beste er å la dagen gå i stillhet. Send en "happy valentine" sms ellernoe Anonymkode: 4919c...dc8
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #16 Skrevet 9. februar 2017 På 6.2.2017 den 22.05, AnonymBruker skrev: Dette er mitt første år der eg har ein valentin på valentinsdagen og eg kan ikkje så mykkje om sant. Er det vanelig å gi gutten eg gave? For eg veit at det er vaneli å gi jentene en men er det vaneli å gi gutten gave? Å i så fall er det nokon tips på kva eg kan gi han? Anonymkode: 52375...7d5 Bli enige om hva dere skal gjøre. Noen gir gave, mens andre ikke. Det kan godt hende at han ikke har tenkt å gi deg gave, og da blir det pinlig om du gir han gave. Jeg synes at hvis det skal gis gave, så må begge gi til hverandre. Hvis dere har sex, så er det innafor å kjøpe sexy undertøy til seg selv, og gi deg selv i gave. Anonymkode: 16bcb...de7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå