Arwen Skrevet 8. desember 2004 #1 Skrevet 8. desember 2004 Noen som har oppskrift på Oreo kake? Sånn som de serverer på peppes? Den er så veldig god, men får bare opp iskakeoppskrifter når jeg søker.
RoadQueen Skrevet 8. desember 2004 #2 Skrevet 8. desember 2004 Eg har diverre ikkje oppskrifta - men vil gjerne ha den. Den kaka er berre sooooo god!
Catlin Skrevet 8. desember 2004 #3 Skrevet 8. desember 2004 Jeg har søkt i lang tid, men ikke funnet noe. Har søkt i min amerikanske manns kokebøker, men ikke funnet noe der heller. Får tak i oreo cookies, men det hjelper jo ikke noe. Så nå spiser jeg oreo cookies og drømmer om oreo dream fra peppes.
Arwen Skrevet 8. desember 2004 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2004 Jeg har søkt i lang tid, men ikke funnet noe. Har søkt i min amerikanske manns kokebøker, men ikke funnet noe der heller. Får tak i oreo cookies, men det hjelper jo ikke noe. Så nå spiser jeg oreo cookies og drømmer om oreo dream fra peppes. Har funnet det jeg også, men det blir liksom ikke det samme. :-(
Arwen Skrevet 8. desember 2004 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2004 http://www.kraftfoods.com/recipes/CakesPie...EOCreamPie.html
Arwen Skrevet 8. desember 2004 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2004 Hvor får dere kjøpt Oreo-kjeks? på matbutikkene
Fakse Skrevet 9. desember 2004 #9 Skrevet 9. desember 2004 Hvor får dere kjøpt Oreo-kjeks? På Deli de Luca.
Fakse Skrevet 9. desember 2004 #11 Skrevet 9. desember 2004 Hvor er det? Det er en kjede med kiosk/kakebutikker som ligger strødd ut over store deler av Oslo sentrum. Tror jeg talte i alle fall 4-5 stykker da jeg var der sist.
Arkana Skrevet 9. desember 2004 #12 Skrevet 9. desember 2004 SmartClub har store pakker Oreo-kjeks ja. Bortsett fra det har jeg ikke sett dem noen steder. Jeg har lett overalt etter oppskrift, har testet ut mange jeg trodde var rett, men ingen kommer i nærheten av originalen. Og et stykke oreo-kake på Deli de Luca er temmelig dyrt, så det blir heller sjelden jeg kjøper det.
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2004 #13 Skrevet 9. desember 2004 Oreokaken som serveres på Peppes er den samme som selges hos Deli De Luca.
Gjest Jamila Skrevet 9. desember 2004 #14 Skrevet 9. desember 2004 Jeg tror jeg er den eneste i verden som ikke takler Oreo-kaka. Syns den er alt for søt og klissete. Oreo cookies derimot-kjempegodt.
Gjest Zobel28 Skrevet 9. desember 2004 #15 Skrevet 9. desember 2004 Smart club selger store esker med cookies, og for en stund siden solgte de hele store oreo cookies kaker ferdig frossen. Det skal være den samme som Deli selger, men jeg har ikke selv testet det, men bare hørt at det er den samme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå