AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Hei, jeg går siste året av en bachelor nå og holder på med oppgaven, men mangler et fag som jeg må legge til. Universitetet jeg går på har byttet frist fra 15.- til 1.februar (dette ble gjort i fjor). Jeg fikk ikke med meg dette, og har derfor ikke fått meldt meg opp i det faget jeg trenger. Jeg har et fag i "ermet" som jeg meldte meg opp i før fristen, men ser at det krasjer med undervisningskrav ang bachelor. Det er jeg som har dummet meg ut - men deler av grunnen for at jeg ikke har fått med meg fristen er også fordi jeg har vært deprimert. Jeg har diagnosen Borderline, og pga denne kan jeg svinge kraftig. Det jeg lurer på er om kopi av epikrise/-skriv fra lege som dokumenterer dette + skriv fra meg selv som forklarer situasjonen kan være grunnlag nok for søknaden om dispensasjon? Dette forstår jeg at dere ikke kan si ja eller nei på, men har noen erfaring med lignende? Om jeg ikke får den godkjent må jeg vente et år med å søke master. Anonymkode: 64a78...c39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå