Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har mottatt disse, fikk dere mye spam i ettertid?

Ser at for å kunne få disse pakkene så godtar man at informasjonen sin blir lagret i databasen og at man kan bli kontaktet på epost, sms og telefon ang tilbud. 

Med rema1000 sine betingelser står det at man kan melde seg av via kontaktskjema. Har du prøvd dette, og hvor lang tid tok det før det var registrert?

Anonymkode: e88a5...66d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått noe fra rema men har fått litt reklame fra apotek1. Samt en tlf ang spørreundersøkelse fra det der foreldre og barn bladet som ligger oppi, men der måtte jeg bare si at det bladet hadde jeg ikke åpnet engang.. 

Skrevet

Ikke fått noe av rema. Fått litt av apotek1, men var ikke noe problem å stoppe det

Anonymkode: 3bf78...cc7

Skrevet
18 minutter siden, Forundret.. skrev:

Har ikke fått noe fra rema men har fått litt reklame fra apotek1. Samt en tlf ang spørreundersøkelse fra det der foreldre og barn bladet som ligger oppi, men der måtte jeg bare si at det bladet hadde jeg ikke åpnet engang.. 

Har du fått reklamen på mail eller i posten? eller begge deler? 

Skrevet

Jeg ble oppringt av apotek1 noen måneder senere. Fått reklame på e-post også. Ingenting fra rema1000.

Skrevet

Hva er i pakken fra apotek1?

Anonymkode: b5020...ab8

Skrevet

Ble oppringt en god del ganger etter å mottatt apotekt1 sin. Ene dagen ringte de meg 8ganger måtte tilslutt blokkere nr. De ringte også med 3forskjellige nr..

Skrevet
1 time siden, lalaB skrev:

Har du fått reklamen på mail eller i posten? eller begge deler? 

Mail. Men det er bare en sånn mail om hvilket tilbud som er i det tilbudsbladet. Sjeldent jeg har fått mail, vet ikke om det er fordi det sjeldent kommer nytt eller om jeg ikke får alle tilbudene. Baby er 5 mnd og jeg har ikke fått 5 mailer ennå..

Skrevet

Kiwi/libero sin pakke har jeg heller ikke fått no reklamemas gjennom..

Skrevet

Ble oppringt av gjensidige pga infoen de hadde fått fra apotek 1, barneforsikring. Ellers har meg fått noen Mail, men husker ikke fra hvem, mulig noen bokklubber...

Anonymkode: 98e90...6b3

Skrevet

Ingenting fra Rema, tror jeg fikk en e-post fra Apotek1. 

Skrevet
16 timer siden, Forundret.. skrev:

Kiwi/libero sin pakke har jeg heller ikke fått no reklamemas gjennom..

Den pakken har de sluttet med. Ikke mulig å bestille fra 1. januar i år.

Skrevet

Synes det var veldig kjekt å få disse pakkene helt gratis! Superfornøyd! Så en telefon eller to var ikke noe problem for meg... :biggrin: Har fortsatt ikke brukt opp alle produktene, og min lille jente er 9 mnd nå :lillesky: 

Anonymkode: 7472b...20c

Skrevet
6 timer siden, Ny Bruker skrev:

Den pakken har de sluttet med. Ikke mulig å bestille fra 1. januar i år.

Åh. Det var ikke jeg klar over. 

Skrevet

Fikk nettopp tlf på apotekpakken, selger som ville sende meg abbo. På foreldre og barn :P 

Skrevet

Fikk også tlf om abbo på foreldre og barn, det verste er at jeg allerede er abonent på dette bladet :P men det hadde hun ikke fått med seg... hun ble litt paff og la på 😂 

Anonymkode: ad60e...f62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...