Gå til innhold

Noen med tvillinger som har erfaring med babynest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å kjøpe babynest til tvillingene som kommer snart, men jeg er så usikker på om det beste er å kjøpe et stort tvillingnest, eller to vanlige?! Planen er at de skal sove i samme sprinkelseng den første tiden hvert fall.

Er det noen som har erfaring med babynest til tvillinger?

Anonymkode: 8a787...261

Skrevet

Jeg har desverre ingen erfaring, men jeg tror jeg ville gått for ett dobbelt. De vil nok sikkert roe seg bedre om de er sammen? :) 

Anonymkode: 8bdfb...af6

Skrevet

Ja, jeg vet de foretrekker å ligge ilag den første tiden hvert fall, men så spør det hvor lang tid det tar før de begynner å vekke hverandre og diverse?! Blir så usikker på hva som er det beste jeg! 

Anonymkode: 8a787...261

Skrevet

Det er veldig individuelt om de vil trives så tett eller ikke. Jeg gadd aldri bruke babynest, jeg rullet heller et par store tepper til lange pølser som jeg kunne dandere rundt etter behov. Mye mer fleksibelt og funket flott overalt. Mine sov sammen i seng til de var ca 8 mnd? De var veldig urolige så det funket sjelden å sove tett og de sluttet å dele seng da de ble så store at de nådde bort i hverandre.

Skrevet

I og med babynest ikke er det viktigste å ha i hus, ville jeg ha ventet med å handle det til jeg hadde sett hva det ble behov for. Du finner nok fort ut om du trenger en dobbel eller to enkle, og da er butikken åpen :) 

Skrevet

Får man plass til en dobbel babyrede i en sprinkelseng? Trodde det var akuratt plass til et rede.

Jeg hadde kjøpt to separate babyreder i tilfelle de skal legges fra hverandre, i sofa, sengen osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...