AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Del Skrevet 6. februar 2017 Ønsker å gi min bestemor en gave, men er redd jeg må spesialbestille den. Jeg ønsker å gi henne en bok, med tittelen; Sexlivet til oss over 70år. Bare dèt ville fått hun til å tippe av stolen, men jeg ønsker at boken skal være blank !.. Bare for gøy. At den ikke skal inneholde ett ord.. Har sett noen bilder rundt om kring på internett av folk som mottar en slik bok, men jeg aner ikke hvor jeg kan få bestilt den fra? ? Er jeg nødt til å "lage den selv" på feks. fotoknudsen? Eller er det en reell bok jeg kan få tak i ? Anonymkode: c4f9a...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 7. februar 2017 #2 Del Skrevet 7. februar 2017 Din bestemor må være en sjeldenhet De 70-åringer jeg kjenner har et mer aktivt seksualliv enn de aller fleste 40-åringer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 7. februar 2017 #3 Del Skrevet 7. februar 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Nori, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #4 Del Skrevet 7. februar 2017 9 timer siden, Zienna skrev: Din bestemor må være en sjeldenhet De 70-åringer jeg kjenner har et mer aktivt seksualliv enn de aller fleste 40-åringer. Og hvordan du vet det kjenner jeg at jeg ikke ønsker å vite. Huff Anonymkode: 96e54...1b3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 7. februar 2017 #5 Del Skrevet 7. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og hvordan du vet det kjenner jeg at jeg ikke ønsker å vite. Huff Anonymkode: 96e54...1b3 Hva er uff med det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå