AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Hei, Spør kun av ren nyskjerrighet - dere som har vært utro mot far til deres barn, hadde dere dårlig samvittighet ovenfor barna? Før jeg ble gift og fikk barn var jeg utro mot mer eller mindre alle jeg har vært sammen med. Nå, derimot (har jeg riktig nok funnet en bra mann) har nok tanken på å ødelegge for barna (og selvfølgelig å miste mannen) gjort at tanken på å være utro er helt fjern. Jeg tenker ikke utro som nødvendigvis et forhold på si, men en jobbfest som ikke gikk som planlagt eller noe i den duren.. Anonymkode: 19410...b7e
Kontormus Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 Og jeg kan ikke dy meg for å spørre - av ren nysgjerrighet - hvorfor giftet du deg hvis du inntil da hadde vært utro mot alle dine partnere? 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 2 minutter siden, Kontormus skrev: Og jeg kan ikke dy meg for å spørre - av ren nysgjerrighet - hvorfor giftet du deg hvis du inntil da hadde vært utro mot alle dine partnere? Hehe, tja - si det! Nei da Vi var sammen i en del år først og skjønte fort at dette var en bra mann. Har aldri tenkt tanken på å være utro. Hadde den ligget i bakhodet hadde jeg aldri giftet meg med han. Dessuten når jeg bestemmer meg for noe så går jeg all in. Anonymkode: 19410...b7e
Kontormus Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, tja - si det! Nei da Vi var sammen i en del år først og skjønte fort at dette var en bra mann. Har aldri tenkt tanken på å være utro. Hadde den ligget i bakhodet hadde jeg aldri giftet meg med han. Dessuten når jeg bestemmer meg for noe så går jeg all in. Anonymkode: 19410...b7e Ja, da er det vel av kjærlighet og respekt for din partner at du ikke er villig til å risikere deres forhold. Men når barn kommer så truer man jo hele familien ved å være utro, og det får større konsekvenser. Jeg vil tro at de som turer frem og har seg i øst og vest er nokså samvittighetsløse overfor alle som er tilknyttet familien.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, Spør kun av ren nyskjerrighet - dere som har vært utro mot far til deres barn, hadde dere dårlig samvittighet ovenfor barna? Før jeg ble gift og fikk barn var jeg utro mot mer eller mindre alle jeg har vært sammen med. Nå, derimot (har jeg riktig nok funnet en bra mann) har nok tanken på å ødelegge for barna (og selvfølgelig å miste mannen) gjort at tanken på å være utro er helt fjern. Jeg tenker ikke utro som nødvendigvis et forhold på si, men en jobbfest som ikke gikk som planlagt eller noe i den duren.. Anonymkode: 19410...b7e Ja, hadde det.. og ovenfor han. Ble slutt ca 8 mnd etterpå av andre grunner. Fortalte aldri det og vil ikke heller gjlre det. Ble gravid ca en mnd etter utroskap og var ikke sikker på hvem sitt barn det var. Tok abort såklart. Engangstilfelle. Min tabbe var nok min måte å komme meg ut av forholdet på.. Anonymkode: 3e698...9a3
Hundejente Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 Jeg har det på samme måte. Har vært utro i tidligere forhold og har ikke kjempedårlig samvittighet for det, men selv om tanken frister til tider nå også, føles det helt annerledes å skulle være utro mot en man har barn med, ville føltes som et stort svik mot sønnen min også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå