Gå til innhold

Mobbing

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går på høyskole. Når du oppdager at noen i din krets mobber deg sammen med noen andre, ( etterligninger, aper etter deg og generellt gjør narr av deg selv om du sitter der og ser det.) tar du avstand fra disse folkene da? Eller fortsetter du å snakke med de? 

Anonymkode: e3d27...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sier ifra, og tar det derfra. Trenger ikke å tolerere den salgs oppførsel fra voksne mennesker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Går på høyskole. Når du oppdager at noen i din krets mobber deg sammen med noen andre, ( etterligninger, aper etter deg og generellt gjør narr av deg selv om du sitter der og ser det.) tar du avstand fra disse folkene da? Eller fortsetter du å snakke med de? 

Jeg har aldri opplevd det, så jeg vet ikke. Du får nesten avgjøre det selv hvis du opplever dette. :) 
Jeg tror jeg ville tatt avstand i fra de hvis noen hadde gjort alt dette, men hvis jeg forstår deg rett så har jeg aldri opplevd akkurat det. :) 

Anonymkode: f8b47...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en god måte å respondere på er faktisk å vise at du ikke tar det innover deg. Mobbere livnærer seg på andres smerte, når mobbere ikke får ønsket raksjon på det dem gjør, så mister de gløden ovenfor offeret sitt.

Anonymkode: 52f78...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke tolerert sånn oppførsel. Jeg hadde sagt klart ifra der og da, og tatt det derfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

en god måte å respondere på er faktisk å vise at du ikke tar det innover deg. Mobbere livnærer seg på andres smerte, når mobbere ikke får ønsket raksjon på det dem gjør, så mister de gløden ovenfor offeret sitt.

Anonymkode: 52f78...d46

Det er det jeg gjør, kan jeg vel si. Jeg hilser på de som vanlig, men da tror jeg de tror jeg ikke la merke til mobbingen. Og da er det liksom ihvertfall lett å fortsette. Jeg pleier ikke å bry meg da, men jeg driver absolutt ikke med samme greiene tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...