AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Del Skrevet 6. februar 2017 Går på høyskole. Når du oppdager at noen i din krets mobber deg sammen med noen andre, ( etterligninger, aper etter deg og generellt gjør narr av deg selv om du sitter der og ser det.) tar du avstand fra disse folkene da? Eller fortsetter du å snakke med de? Anonymkode: e3d27...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 6. februar 2017 #2 Del Skrevet 6. februar 2017 Nei jeg fortsetter ikke å snakke med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 6. februar 2017 #3 Del Skrevet 6. februar 2017 Jeg sier ifra, og tar det derfra. Trenger ikke å tolerere den salgs oppførsel fra voksne mennesker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #4 Del Skrevet 6. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Går på høyskole. Når du oppdager at noen i din krets mobber deg sammen med noen andre, ( etterligninger, aper etter deg og generellt gjør narr av deg selv om du sitter der og ser det.) tar du avstand fra disse folkene da? Eller fortsetter du å snakke med de? Anonymkode: e3d27...104 Jeg har aldri opplevd det, så jeg vet ikke. Du får nesten avgjøre det selv hvis du opplever dette. Jeg tror jeg ville tatt avstand i fra de hvis noen hadde gjort alt dette, men hvis jeg forstår deg rett så har jeg aldri opplevd akkurat det. Anonymkode: f8b47...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #5 Del Skrevet 6. februar 2017 en god måte å respondere på er faktisk å vise at du ikke tar det innover deg. Mobbere livnærer seg på andres smerte, når mobbere ikke får ønsket raksjon på det dem gjør, så mister de gløden ovenfor offeret sitt. Anonymkode: 52f78...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 6. februar 2017 #6 Del Skrevet 6. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Går på høyskole. Når du oppdager at noen i din krets mobber deg sammen med noen andre, ( etterligninger, aper etter deg og generellt gjør narr av deg selv om du sitter der og ser det.) tar du avstand fra disse folkene da? Eller fortsetter du å snakke med de? Anonymkode: e3d27...104 Jeg hadde ikke tolerert sånn oppførsel. Jeg hadde sagt klart ifra der og da, og tatt det derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #7 Del Skrevet 6. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: en god måte å respondere på er faktisk å vise at du ikke tar det innover deg. Mobbere livnærer seg på andres smerte, når mobbere ikke får ønsket raksjon på det dem gjør, så mister de gløden ovenfor offeret sitt. Anonymkode: 52f78...d46 Det er det jeg gjør, kan jeg vel si. Jeg hilser på de som vanlig, men da tror jeg de tror jeg ikke la merke til mobbingen. Og da er det liksom ihvertfall lett å fortsette. Jeg pleier ikke å bry meg da, men jeg driver absolutt ikke med samme greiene tilbake. Anonymkode: e3d27...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå