hilli Skrevet 8. desember 2004 #1 Skrevet 8. desember 2004 Jeg trenger litt hjelp. Jeg får ingen søkeresultater! Jeg har prøvd med både Active og Passive i Settings, men det hjelper ikke. Noen som vet råd?
hilli Skrevet 8. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2004 Har det noe å si? Det har funket helt fint før.
Gjest Starya Skrevet 8. desember 2004 #4 Skrevet 8. desember 2004 Søren om jeg vet. Men har du prøvd med andre huber? Sånn bare for å ha prøvd alt, liksom.. Jeg har opplevd å søke etter musikk som man skulle forvente det florerte av, uten resultater, mens med helt andre huber gikk det. Snodig, i grunn.. :klø:
Gjest Nattevakten212 Skrevet 9. desember 2004 #5 Skrevet 9. desember 2004 Forsøk og begrens søket til en spesiel filtype. feks: mappe,video, ol. Mange hubber lar deg ikke søke hvis det blir for mange treff på
hilli Skrevet 9. desember 2004 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2004 Problemet er at jeg ikke får noen resultater i det hele tatt, samme hva jeg søker på, f.eks. "the". Hubene funker.
hilli Skrevet 9. desember 2004 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2004 Nei, nå funker det igjen! Helt av seg selv. Den nyeste versjonen av DC++ er veldig ustabil, jeg anbefaler ikke å oppdatere til denne.
Gjest Starya Skrevet 9. desember 2004 #8 Skrevet 9. desember 2004 Takk for advarselen, jeg hadde tenkt å oppdatere, men nå drøyer jeg det.. (Synes versjonen jeg har funker krute godt uansett)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå