Gå til innhold

Ting som irriterer deg med barne tv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tre barn og får med meg en del barnetv, og har begynt å irritere meg grønt over ting jeg ikke la merkentil før:

Blir brannmann Elvis og Georg mobbet i brannmann sam?

Daniel tiger skifter aldri genser

Hvordan klarer Dora the explorer å ta på seg trøya med det store hode?

Blant annet som jeg ikke husker akkurat nå :fnise:

Anonymkode: d4df1...ed8

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det som irriterer meg, er at de som lager tegnefilmene, bruker samme stemmeskuespillere til skurkefigurer som til de snille. Etter å ha fulgt med på diverse barnlige serier en stund, så blir i hvert fall jeg vant til å identifisere skurken med akkurat dén stemmen, men plutselig så har de valgt den samme stemmen til en annen seriefigur som spiller den snille, og det blir litt feil for meg. 

Anonymkode: d142c...bdd

• Liker 1
Skrevet

Blir irritert over de dårlige dubbene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Moralen og sangene i Daniel Tiger irriterer vannet av meg. Dessverre bor det en som elsker Daniel Tiger her i huset.... 

Anonymkode: f9609...dd3

• Liker 2
Skrevet

De som snakker med "fransk" aksent høres så teite ut

Skrevet

Sånn ca dette:

Skjermbilde 2017-03-03 kl. 22.10.46.png

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Alle, absolutt alle, i Lille Prinsesse er idioter. Tegningene er stygge, og introen er irriterende. Hvordan i huleste heiteste klarer disse inkompetente fjolsene å styre et land? 

Generalen er på samme mentale nivå som en fireåring.

littleprincess-general.jpg

Anonymkode: 502fb...236

• Liker 4
Skrevet

Jeg irriterer meg over brillebjørn! Det kunne vært så bra, heier på norske produksjoner, men jeg får ikke den stemmen til å passe til bjørnen 😝 

Og som nevnt, moralen og sangene i Daniel tigergutt. Kanskje mest fordi jeg får de på hjernen 😂

Skrevet

Når du ikke får det som du vil,  tramp tramp tramp, så vil det føles bedre... 🎤

• Liker 1
Gjest Elseby13
Skrevet

Lille prinsesse har tydelige atferdsproblemer og bør henvises til bup. Samme med Rampete Robin.

Skrevet

Jeg klarer når tegneserier er dubbet, men jeg klarer IKKE når det er ekte mennesker i seriene. Høres så ufattelig teit ut. Stemmene et så irriterende! :dry:

• Liker 3
Skrevet

9 åringen er litt ferdig med nrk super så her går det i Nickolodeon og idiotiske dubbede serier med kunstig måte å prate på og falske, påtatte tonefall. 

AnonymBruker
Skrevet
På 3.3.2017 den 21.17, AnonymBruker skrev:

Moralen og sangene i Daniel Tiger irriterer vannet av meg. Dessverre bor det en som elsker Daniel Tiger her i huset.... 

Anonymkode: f9609...dd3

Aldri om min 2,5-åring hadde blitt mindre sint av å trampe litt med beina.

Anonymkode: 959ab...a2e

Skrevet

Synes sangene i Daniel Tiger er ganske bra. Ikke høre-på-bra, men når ungen leker og ikke vil tisse, kan vi synge "når du vet at du må gå, STOPP! Og gjør det du må", så fullfører han sangen og går på do😁 

Irriterende er Peppa Gris og hun det med den blå edderkoppen😔😔

Skrevet (endret)

Selv om det er Disney Junior så går det vel under kategorien Barne Tv.

Blir gal av lydeffektene i Mikke Mus Klubbhus. Spesielt den gluggen/musketingen som spiller sånne høye polytoner som skjærer. 

Og doktor McStuffin som ler mens hun snakker. "Hehmener duheh åhehe hjøre på hehehjertelyder og heheh sånn?" :sur:

Heldigvis så er frøkna i hus så liten at det går lite i Tv her.

Endret av mjauritz
AnonymBruker
Skrevet

De er ikke ment for voksne...

Anonymkode: 3973b...fd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...