AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 La oss si at en dame på 45 er interessert i en 14 år yngre mann, eller motsatt.. Hva tenker dere om det? I drøyeste laget? Blir det for store forskjeller? Anonymkode: a29f2...074 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 Jeg er 28 og dater en på 43 nå. Det er 15 år mellom iss og ja.. Jeg var ganske i tvil til å begynne med men herregud. I mine øyne er han drømmemannen akkurat nå og jeg kan ikke gi slipp på han pga alderen.💕 Han er ikke noe kjedeligere enn en mann på samme alder som meg. Anonymkode: edbab...b06 1
Nøste~ Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Synes det er døyt uansett hvilken vei det er. 1
ajarRun Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 Akkurat nå, Nøste~ skrev: Synes det er døyt uansett hvilken vei det er. Hva med fire år?
Petra75 Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Det kommer helt an på både hun og han. Jeg kjenner flere par hvor aldersforskjellen er stor "feil vei", men hvor de er ganske like i modenhet. 1
Nøste~ Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 2 minutter siden, amativeReflection skrev: Hva med fire år? Ja, det går an.
Cathrine88 Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 Det hadde vært drøyt hvis den yngste var 18 år, men ikke når begge er voksne mennesker over 30. 4
Nøste~ Skrevet 6. februar 2017 #8 Skrevet 6. februar 2017 8 minutter siden, Cathrine88 skrev: Det hadde vært drøyt hvis den yngste var 18 år, men ikke når begge er voksne mennesker over 30. Du mener voksne mennesker over 18. Man er voksen i 20-årene også. 1
Cathrine88 Skrevet 6. februar 2017 #9 Skrevet 6. februar 2017 10 minutter siden, Nøste~ skrev: Du mener voksne mennesker over 18. Man er voksen i 20-årene også. Nei, i eksemplet til TS er begge voksne mennesker over 30 og jeg ville ikke ha reagert på det. Jeg ville derimot tenkt at det var rart hvis venninna mi på 35 fant seg en 18-åring. Jeg regner ikke automatisk en 18-åring som voksen selv om noen av dem er det. 4
Nøste~ Skrevet 6. februar 2017 #10 Skrevet 6. februar 2017 Akkurat nå, Cathrine88 skrev: Nei, i eksemplet til TS er begge voksne mennesker over 30 og jeg ville ikke ha reagert på det. Jeg ville derimot tenkt at det var rart hvis venninna mi på 35 fant seg en 18-åring. Jeg regner ikke automatisk en 18-åring som voksen selv om noen av dem er det. Man blir sett på som voksen fra man har fylt 18 og oppover. Ikke etter man er fylt 30. 2
Ananas. Skrevet 6. februar 2017 #11 Skrevet 6. februar 2017 Akkurat nå, Nøste~ skrev: Man blir sett på som voksen fra man har fylt 18 og oppover. Ikke etter man er fylt 30. Du har juridisk "voksen", og så har du "voksen" basert på livet du lever. Her er det snakk om den siste.. 6
Nøste~ Skrevet 6. februar 2017 #12 Skrevet 6. februar 2017 Akkurat nå, Ananas. skrev: Du har juridisk "voksen", og så har du "voksen" basert på livet du lever. Her er det snakk om den siste.. Javel, og sistnevnte har en magisk grense på 30 år? 1
Clarity Skrevet 6. februar 2017 #13 Skrevet 6. februar 2017 Siden du spør; Ja, jeg mener 15 års aldersforskjell er for mye. Nå snakker jeg jo ut ifra meg selv og mine preferanser. Jeg kan aldri se for meg at jeg ville falt for en mann i 40-årene. Men for all del, selv om en så stor aldersforskjell ikke ville funket for meg, så kan det jo funke for andre. Det er jo det som er det viktigste, at det funker, ikke alderen i seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #14 Skrevet 6. februar 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 28 og dater en på 43 nå. Det er 15 år mellom iss og ja.. Jeg var ganske i tvil til å begynne med men herregud. I mine øyne er han drømmemannen akkurat nå og jeg kan ikke gi slipp på han pga alderen.💕 Han er ikke noe kjedeligere enn en mann på samme alder som meg. Anonymkode: edbab...b06 Han kan få barn i mange år, det kan ikke ei inntørka ei på 49. Anonymkode: 924c9...872 2
Ananas. Skrevet 6. februar 2017 #15 Skrevet 6. februar 2017 Akkurat nå, Nøste~ skrev: Javel, og sistnevnte har en magisk grense på 30 år? Nei, men den har aldri inntruffet når man er 18. Når man er 30 har man levd mer, lært mer om hva man trenger i livet, hvordan man vil ha det og hva som funker og ikke funker i relasjoner til andre mennesker. Antagelig vil man selv ha en bedre følelse av hva som kan fungere i et spørsmål som dette. Det handler om livserfaring, og om hvor man er i livet. Nå sier jeg ikke at 30åringer aldri gjør feil valg eller er umodne, for det gjør/er mange av dem, men de har flere erfaringer å bygge valgene sine på.
Jerry Lee Skrevet 6. februar 2017 #16 Skrevet 6. februar 2017 Jeg var 34 da jeg ble sammen med ei 13 år eldre enn meg. Sagt det i en lik tråd, hvor jeg også sa at jeg syns disse alderstrådene er tåpelige når de dreier seg om VOKSNE mennesker. 1
Nøste~ Skrevet 6. februar 2017 #17 Skrevet 6. februar 2017 2 minutter siden, Ananas. skrev: Nei, men den har aldri inntruffet når man er 18. Når man er 30 har man levd mer, lært mer om hva man trenger i livet, hvordan man vil ha det og hva som funker og ikke funker i relasjoner til andre mennesker. Antagelig vil man selv ha en bedre følelse av hva som kan fungere i et spørsmål som dette. Det handler om livserfaring, og om hvor man er i livet. Nå sier jeg ikke at 30åringer aldri gjør feil valg eller er umodne, for det gjør/er mange av dem, men de har flere erfaringer å bygge valgene sine på. Okei det er din mening så det får du ta på din egen kappe. I mine øyne er man voksen når man har passert 20 år.
Cathrine88 Skrevet 6. februar 2017 #18 Skrevet 6. februar 2017 5 minutter siden, Nøste~ skrev: Javel, og sistnevnte har en magisk grense på 30 år? Som sagt er begge i eksemplet til TS over 30 år og derfor skrev jeg det jeg gjorde. Hadde de vært 26 og 40 kunne jeg ha skrevet at begge er voksne mennesker over 25. 4
Nøste~ Skrevet 6. februar 2017 #19 Skrevet 6. februar 2017 1 minutt siden, Cathrine88 skrev: Som sagt er begge i eksemplet til TS over 30 år og derfor skrev jeg det jeg gjorde. Hadde de vært 26 og 40 kunne jeg ha skrevet at begge er voksne mennesker over 25. Jaokei. Da er det greit.
Nowayback Skrevet 6. februar 2017 #20 Skrevet 6. februar 2017 54 minutter siden, Nøste~ skrev: Okei det er din mening så det får du ta på din egen kappe. I mine øyne er man voksen når man har passert 20 år. Juridisk sett. Ikke fysisk og mentalt, da hjernen først er ferdig utviklet rundt 25 års alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå