Gå til innhold

Dere som er på slankern, hvor mye alkohol drikker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, dere som slanker dere og kanskje teller kalorier. Hvor mye alkohol drikker dere?

Anonymkode: bb869...674

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altfor mye. Jeg tar et glass vin annenhver hveld cirka for å kose meg og prøve å holde søtsuget i sjakk. 

Anonymkode: 8442e...5ab

• Liker 1
Skrevet (endret)

Drikker aldri mer enn to drinker når jeg går ut, og går ut ca en gang i mnd. ingenting utenom det. MEN, jeg er ikke spesielt glad i alkohol. dersom jeg skal skeie ut synes jeg det er kulere med ostepop enn vin.

Endret av Derpderp
Skrevet

Sjeldent. Kanskje 1-2 ganger i året. Vann er best :D

Anonymkode: 2f279...5dd

Skrevet

Alt for mye. Blir noen glass vin et par dager i uken. Noen ganger et par øl også.

Anonymkode: b78f2...2a5

• Liker 1
Skrevet (endret)

to eller tre glass tørr hvitvin en gang i uka

Endret av Vesentlig
Skrevet

Prøver å holde meg unna de store festene akkurat når jeg skal ned i vekt, men det er ingen krise en gang i ny og ne. Jeg hanker meg kjapt inn igjen, og da fortsetter jo vektnedgangen uka etter, som regel! :)

Når jeg har ekstra kalorier jeg kan bruke, prioriterer jeg heller å spise mer snop enn  å ta meg en øl. 

Anonymkode: 39901...368

• Liker 1
Skrevet

Ingenting i hverdagen, men er det fest så er det fest så da drikker jeg det jeg har lyst på. Skjer ikke akkurat ukentlig da, så sist gang var på nyttårsaften.

• Liker 1
Skrevet

Så mye jeg klarer og kan kombinere med jobb. Jeg har aldri sett en feit alkoholiker.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, amativeReflection skrev:

Så mye jeg klarer og kan kombinere med jobb. Jeg har aldri sett en feit alkoholiker.

DET har jaggu jeg! tynne bein og stor mage på halvparten jeg "kjenner til".

• Liker 3
Skrevet
24 minutter siden, Derpderp skrev:

DET har jaggu jeg! tynne bein og stor mage på halvparten jeg "kjenner til".

Mystisk. Kanskje de bruker noe dop i tillegg?

Skrevet

Jeg bruker heller 400 kcal på øl/vin enn på godis - er ikke så glad i godteri

Anonymkode: b78f2...2a5

• Liker 1
Skrevet

0-2 øl på en vanlig helg. Så mye jeg vil når det er fest sånn ca. 4-6 ganger i året og normalt 4 øl når jeg er ute med venner ca. en gang i mnd. Byttet ut med vin innimellom. Jeg er for gammel til å fly på byen til morgenkvisten.

Jeg spiser og drikker ganske mye som ikke er typisk for en slanker. Trener en del og går ned ca. halv kilo per uke. Kunne vært strengere med meg selv, men jeg skal leve med dette resten av livet, så da må jeg finne en mellomting som holder.

Det er viktig å være sosial og leve mens man kan!

Anonymkode: cb43e...f1f

Skrevet

Jeg drikker vanligvis to ganger i uken. En av dagene blir det 1-2 øl, og gjerne en hel flaske vin den andre dagen. 

Anonymkode: 1afa5...e07

Skrevet

Jeg drikker nok "mye" i forhold til noen av de som har svart her :fnise:
Men jeg drikker en halv til en flaske vin i løpet av en helg. Da er det først og fremst sammen med mat, også hender det det blir ett glass eller to foran TVen på kvelden. Jeg drikker stort sett søt hvitvin, som jo har mye kalorier i seg, men vet du, det er noe jeg unner meg :) Jeg dropper heller sjokoladen og godteriet :)

• Liker 1
Skrevet

Ingenting

Anonymkode: 26a00...374

Skrevet

Jeg går på fest eller ut på byen en gang i måneden eller mindre. Jeg liker bedre å kose meg med sjokolade og chips i helgene enn alkohol. 

• Liker 1
Gjest Jessica
Skrevet

1 flaske vin i uken 😞 Det er min lørdagsgodt og spiser ikke søtsaker eller mye usunt i helgene. Koser meg så mye med vin at jeg ikke tenker så mye over det. 

Skrevet

Selv foretrekker jeg å spise mer enn å drikke alkohol.

Skrevet

Ca 1 Flaske vin i uken.

Anonymkode: 26185...137

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...