AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Hver gang jeg ser i speilet syns jeg at jeg har blitt så stor! Men jeg passer fortsatt alle klærne mine. Hvor mye kan jeg egentlig ha lagt på meg? Føler meg minst 10 kg tyngre :/ Anonymkode: 7f23e...f5a
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 Kan vær det er noe du bare ser for deg? Anonymkode: ecdf0...882
Vesentlig Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 hvis du ikke merker forskjell på klærne så veier du nok det samme 2
Gjest noe tilfeldig Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Ææeh, Still deg på ei vekt og Finn det ut..? Om klærne dine primært er f.eks thights og kjole med strech kan du bli ganske feit uten at klærne strammer.. (snakker av erfaring her dessverre 🙊🙈)
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #6 Skrevet 7. februar 2017 På 6.2.2017 den 14.06, Raven.WritingDesk skrev: Ææeh, Still deg på ei vekt og Finn det ut..? Om klærne dine primært er f.eks thights og kjole med strech kan du bli ganske feit uten at klærne strammer.. (snakker av erfaring her dessverre 🙊🙈) Haha, ja. Kjenner meg igjen der Best å hoppe på vekten for å få den brutale sannheten Anonymkode: 62e03...eef
applestories Skrevet 7. februar 2017 #7 Skrevet 7. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, ja. Kjenner meg igjen der Best å hoppe på vekten for å få den brutale sannheten Anonymkode: 62e03...eef Ikke sikkert det hjelper - jeg merker godt at klærne krymper helt uten at vekten øker. Den har stått stille i et år, og før det to kilo mer i flere år. Klærne derimot, de krymper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå