AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Har det noe å si hvilket tidspunkt på dagen man trener? Jeg må nesten alltid bare trene når jeg har tid akkurat den dagen. Det er altså ingen vits i å planlegge, fordi det som regel må gjøres om uansett. Trener ca. 4-5 dager i uka, varierer mellom løping/ellipsemaskin og styrketrening/styrketimer. Noen ganger trener jeg feks. kl 18 på mandag, og planlegger å trene ca. samme tid tirsdag, for å restituere i mellom. Men så endrer ting seg, og jeg må trene feks. kl 12 istedet hvis jeg skal få trent på tirsdag. Da blir det jo veldig kort tid mellom to treninger. Så trener jeg neste økt etter der igjen rundt kl. 16 på torsdag. Da er det jo mye lengre tid mellom økta på tirsdag og torsdag. Er dette noe å henge seg opp i, eller har det ingenting å si? Anonymkode: 52a6c...447
KaDust Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 Ikke noe å henge seg opp i så lenge det fungerer for deg. Du kjenner på kroppen om det blir for kort mellom øktene o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå