AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Noen andre som har problemer med å gå inn på game tråder der inne? Når jeg søker opp ting på google og det har blitt laget tråder som omhandler det jeg søkte på i Canis, så får jeg ikke opp tråden, bare en blank skjerm der tråden skulle vært. Det samme skjer om jeg går inn på selve Canis og bruker søkefunksjonen der. Dette har vart i et par uker nå. Noen flere som har opplevd dette? Anonymkode: 13aca...e12
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 2 minutter siden, OppNedPåAlt skrev: Håper den kommer snart opp igjen! Her står det jo stenging i desember. Nå er vi kommet til februar og fremdeles fungerer det ikke? Må være mye som skal oppdateres skjønner jeg Anonymkode: 13aca...e12 1
OppNedPåAlt Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her står det jo stenging i desember. Nå er vi kommet til februar og fremdeles fungerer det ikke? Må være mye som skal oppdateres skjønner jeg Anonymkode: 13aca...e12 Vel, tror ikke de akkuratt har prioritert hjemmesiden og forumet på noen år, så tenker at ting tar tid også nettopp på grunn av det. Jeg savner i alle fall Canis forumet. Mange gode svar ligger der også var det flere dyktige mennesker som kunne en del.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Hver gang jeg søker på noe hunderelatert får jeg opp flere tråder på canis som man ikke kan gå inn på. Sweet. Anonymkode: 64d6f...f02 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå