Gå til innhold

Føler jeg trener for lite

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei 22 år gammel jente, som har vært aktiv hele livet. Etter at jeg ble student og har jobb ved siden av, får jeg imidlertid ikke tid til å trene så mye som jeg ønsker. Etter hver uke sitter jeg igjen med en følelse av å ikke ha fått trent nok. I tillegg er jeg veldig glad i mat og spiser ganske mye (er ikke overvektig), og føler derfor jeg har mye overskudd som jeg vil ha tid til å "trene på". Noen som kan komme med tips til meg for hva jeg eventuelt kan gjøre slik at jeg får denne følelsen, ved å se på treningsplanen min?: 

Mandag kl. 16: Styrkeøkt helkropp (tung belastning, 5-6 reps) 

Tirsdag kl. 13: Løpetur 8 km

Torsdag kl. 18: Styrkeøkt helkropp (tung belastning, 5-6 reps) 

Fredag kl. 16: Spinning 45 min (4x4 intervaller) 

Søndag kl. 12: Løpetur 6 km, etterfulgt av litt lette styrkeøvelser på stuegulvet (kroppsvekt eller strikk som belastning)

Anonymkode: dc356...351

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du oppnå da? Du trener jo mye mer enn gjennomsnittet. Finnes ingen fasit på hvor mye du trener. Hvis du tror du spiser for mye får du ta en kontroll på matinntaket.

Anonymkode: 3a859...f0e

• Liker 3
Skrevet

"Trener for lite" du. Du kan starte klubb sammen med de "Jeg er 180 og veier 37,54 kg. Er jeg feit?" Og "kuken min er 26cm lang. Blir det for lite?"

Skrevet

Ryddet for spekulasjoner.

Frk.K, mod.

Skrevet
På 6.2.2017 den 18.30, Svinpäls skrev:

"Trener for lite" du. Du kan starte klubb sammen med de "Jeg er 180 og veier 37,54 kg. Er jeg feit?" Og "kuken min er 26cm lang. Blir det for lite?"

Hahaha, enig. 

Anonymkode: f064a...510

• Liker 2
Skrevet
På 6.2.2017 den 11.44, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei 22 år gammel jente, som har vært aktiv hele livet. Etter at jeg ble student og har jobb ved siden av, får jeg imidlertid ikke tid til å trene så mye som jeg ønsker. Etter hver uke sitter jeg igjen med en følelse av å ikke ha fått trent nok. I tillegg er jeg veldig glad i mat og spiser ganske mye (er ikke overvektig), og føler derfor jeg har mye overskudd som jeg vil ha tid til å "trene på". Noen som kan komme med tips til meg for hva jeg eventuelt kan gjøre slik at jeg får denne følelsen, ved å se på treningsplanen min?: 

Mandag kl. 16: Styrkeøkt helkropp (tung belastning, 5-6 reps) 

Tirsdag kl. 13: Løpetur 8 km

Torsdag kl. 18: Styrkeøkt helkropp (tung belastning, 5-6 reps) 

Fredag kl. 16: Spinning 45 min (4x4 intervaller) 

Søndag kl. 12: Løpetur 6 km, etterfulgt av litt lette styrkeøvelser på stuegulvet (kroppsvekt eller strikk som belastning)

Anonymkode: dc356...351

Tja, synes du er på god vei jeg. Du har to dager til du kan trene på :) Du kunne lagt inn noen flere kondisøkter kanskje :) 

Anonymkode: 22271...99b

Skrevet

Ganske mye mat sier ingenting. 

Skrevet

Du kan løpe lengre når du først løper, sånn at du føler at du får tatt deg skikkelig ut. Uansett er du flink, synes jeg! 

Anonymkode: 16b54...3cf

• Liker 1
Skrevet

Om du önsker å gå ned i vekt så er kostholdet det viktigste

30 % trening. 70% kosthold

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...