Gå til innhold

Pille nese

Gjest gjest1

Piller du nese?  

1. 1. Piller du nese?

• Aldri.
      6
    • Kun når ingen ser meg.
      49

Anbefalte innlegg

Piller du nese?

Grunnen til at jeg spør er at temaet kom opp da jeg var å så Pippi på teatret sist uke.

Der var det snakk om dannelse. Hvorpå pippi sa: aldri pille nese annet enn når ingen ser deg.

I tillegg hadde jeg en ekkel pillenese opplevelse på bussen i dag.

Møtte en studievennine, vi snakket litt om løst og fast. Da kom det helt ut av det blå. Unskyld, og så pillet hun ut den største busen på denne siden av vannskillet, som hun galant klinte på seteryggen foran. Jeg var sånn :o

Er det sånn at det bare er her oppe vi ser på pille nese som ekkelt?

Selv piller jeg så godt som aldri nese, bruker papirlommetørkle, og kun når jeg kan vaske hendene rett etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg snyter meg, end of story.

Driver for tiden å lærer min lillesøster, ganske gjenstridig sådan, at slikt gjør man ikke. Har ikke noe svar på hvorfor ikke, men jeg må si jeg synest det er ufyslig å se på når andre gjør det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en studievennine( hun er fra en annen kultur), vi snakket litt om løst og fast. Da kom det helt ut av det blå. Unskyld, og så pillet hun ut den største busen på denne siden av vannskillet, som hun galant klinte på seteryggen foran. Jeg var sånn :o

:o :o :o :o

Jeg snyter meg først og fremst. Hjelper ikke det går jeg på badet og piller den ut med papir og prøver å snyte meg igjen. Noen ganger putter jeg vann i nesa for å løse opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor nevner du at hun kommer fra en annen kultur!?!?

Kan det ikke hende hun bare var ekkel?

Er så lei av at folk nevner kultur hver gang en person med utenlandsk bakgrunn gjør noe uvanlig. Dette er en form for rasisme som kanskje er verre enn skinheads og andre rasistiske grupperinger, de utgjør jo bare en ubetydelig promille folk tar avstand fra uansett.

Men denne hverdagsrasismen er motbydelig!

...måtte bare får det ut :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor nevner du at hun kommer fra en annen kultur!?!?

Kan det ikke hende hun bare var ekkel?

Er så lei av at folk nevner kultur hver gang en person med utenlandsk bakgrunn gjør noe uvanlig. Dette er en form for rasisme som kanskje er verre enn skinheads og andre rasistiske grupperinger, de utgjør jo bare en ubetydelig promille folk tar avstand fra uansett.

Men denne hverdagsrasismen er motbydelig!

...måtte bare får det ut :-?

Jeg har tatt vekk det med kulturen. Godt mulig hun bare er ekkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dolphina

Fysj!

Var på jobb her en dag og skulle hjelpe ei dame med 3 barn. Og mens jeg sto der begynte 2 av de å pille seg i nesen!!!! Og mora sa ingenting! Jeg ble så innmari kvalm. Og i tillegg måtte jeg jo ta på han ene for å få på han skoa...

:kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg snyter meg først og fremst. Hjelper ikke det går jeg på badet og piller den ut med papir og prøver å snyte meg igjen. Noen ganger putter jeg vann i nesa for å løse opp.

Helt enig. Og man går diskret bort dersom man skal snyte seg. Man piller ikke nese oppi fjeset på folk, ærlig talt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scruella

Jeg kan godt være den eneste her som piller meg i nesa.

Ikke når andre ser det, så klart, men er det nå noe som må ut, så gjør jeg det på enkleste måte, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg piller meg i nesa ja! Ikke foran folk og fe men i skjul.

Heller det enn å ha flagre busemenn foran folk og fe! :P

Det er småflaut når typen påpeker at jeg har en godt synlig busemann i nesa, men det er jo greit å sifra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Møtte en studievennine, vi snakket litt om løst og fast. Da kom det helt ut av det blå. Unskyld, og så pillet hun ut den største busen på denne siden av vannskillet, som hun galant klinte på seteryggen foran. Jeg var sånn :o

quote]

:o :o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt være den eneste her som piller meg i nesa.

Ikke når andre ser det, så klart, men er det nå noe som må ut, så gjør jeg det på enkleste måte, gitt.

Må ein so må ein - men i smug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Er det sånn at det bare er her oppe vi ser på pille nese som ekkelt?  

Tror nok det kan slås fast at nese-pilling er et globalt fenomen, som gjøres mer eller mindre skjult i alle kulturer. Det har lite å si om du er nordmann eller pakistaner for å si det sånn...

Men det er alltid godt å føle at man er bedre enn andre, eler hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin

.

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

hun var rar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Klør det i nesa så prøver jeg fortrinnsvis å snyte meg, men om det skulle være slik at jeg føler at eneste mulighet er å pille fram "busa" så gjør jeg det, men er dog nøye på å ikke gjøre sånt foran folk. Videre skyller jeg alltid sånt ned i vasken eller i et papirlommetørkle som kastes. (Jeg snyter meg også bare i papirlommetørklær, fordi jeg syns ikke det er noe digg å ha "snørrfille" i lomme)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...