AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 kikka på denne artikkelen http://www.dinside.no/bolig/mikrofiberklut-og-vann-vasket-renere-enn-jif-sprayer/66928360 hvor det ble testet at mikrofiberklut og vann gjorde overflaten renere enn slike sprayer. Men blir det egentlig rent med vann og klut? Og hva med fett? Samtidig er jeg skeptisk til å smøre såpe utover kjøkkenbenken og tørke det av og tro det er rent/såpefritt. Jeg legger jo ofte matvarer på kjøkkenbenken. Hvordan vasker du din kjøkkenbenk? Anonymkode: 9fd73...540
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 Vann og mikrofiberklut. Bruker av og til såpe, men da tørker jeg over med vann og mikrofiner etterpå. Anonymkode: 0d0bb...04b 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Såpe og våt mikrofiberklut. Visste ikke at du ikke kunne bruke den som en vanlig klut.. Anonymkode: 7f157...a01 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 Vann og mikrofiberklut. Bruker litt zalo på fett, og tørker over med fuktig mikrofiberklut. Anonymkode: 68f1b...a41 1
MissMas Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Jeg står oppå benken og mopper med klorin og zalo. 5
GammelKaktus Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 4 minutter siden, MissMas skrev: Jeg står oppå benken og mopper med klorin og zalo. 😁 Det kunne jeg tenkt meg å se... Jeg vasker med Zalo og fille. 🤗 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 Kommer an på hvor skitten, og hva som er på den det. Anonymkode: 91ae8...56f 1
strawberry Skrevet 6. februar 2017 #8 Skrevet 6. februar 2017 Bruker vaskeklut med zalovann. Men etter jeg så på "tv 2 hjelper deg" at mikrofiber og vann faktisk er bedre, vurderer jeg å bytte til det. Jeg klarer bare ikke helt å tro på det ennå
_popcorn_ Skrevet 6. februar 2017 #9 Skrevet 6. februar 2017 Bruker en universalspray, og engangsklut. Skal jeg lage mat direkte på benken desinfiserer jeg den med spritbasert desinfeksjonsspray. ATP-målere har for så vidt utallige feilkilder, som kan gi store utslag. Overdosering av såpe kan også gi utslag. Det er alt for mange som tror at det blir bedre og renere med mye såpe!
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #10 Skrevet 6. februar 2017 Mikrofiberklut og Coop anglamark oppvasksåpe. Ofte bare vann. Anonymkode: 13a68...da7 1
Gjest End Skrevet 6. februar 2017 #13 Skrevet 6. februar 2017 Jeg bruker tynne kluter av gasbind, zalo og vann. Det blir rent, men så er jeg nøye på det og. Kluter vris godt og henges opp til tørk, slik at de ikke ligger og mugler. Og vaskes på 90°. Jeg er skeptisk til mikrofiber fordi det er et plastprodukt og jeg ønsker ikke mikrobiter av plast på kjøkkenet.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #15 Skrevet 6. februar 2017 4 minutter siden, Nuttery skrev: Hvordan tar dette egentlig bakterier? Ved å fjerne det bakterier kan leve i og det bakterier lever av dør de. Det blir derfor ikke nødvendig å fjerne bakteriene. Vi kan sammenligne det med å ha gullfisk: Hvis du heller vannet ut av akvariet eller glemmer å gi dem mat dør fiskene uten at du trenger å gi dem gift. Anonymkode: 0ea2c...249
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå