Gå til innhold

Hvit varmepumpe på mørk vegg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å endre stilen hjemme, fra den stilen de som eide huset hadde til min egen. Jeg har lyst å male/tapetsere veggene med en mørk farge. Problemet er at på den ene veggen henger varmepumpa, hvit og fin. Nå legger man ikke allverdens merke til den da tapeten er lys/hvit, men med mørk tapet vil den sikkert poppe frem.

Noen tips til hva jeg kan gjøre? Eller skal jeg bare ha den hvit?

Anonymkode: fab8c...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første jeg tenker på, er hvor lenge du klarer å ha mørk farge på veggene. Det sluker mye lys....

Det andre er at man kan vel bytte ut innedelen, mener å ha sett de finnes i andre farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lyst å endre stilen hjemme, fra den stilen de som eide huset hadde til min egen. Jeg har lyst å male/tapetsere veggene med en mørk farge. Problemet er at på den ene veggen henger varmepumpa, hvit og fin. Nå legger man ikke allverdens merke til den da tapeten er lys/hvit, men med mørk tapet vil den sikkert poppe frem.

Noen tips til hva jeg kan gjøre? Eller skal jeg bare ha den hvit?

Hadde jeg ikke brydd meg om. Mal veggen og la varmepumpa være som den er. Mørke vegger er skikkelig stilig og fint!

Anonymkode: 83f04...8f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel ha folie eller kontaktplast på, men det enkleste er å bare la den være. Omtrent alle har denne hvite klumpen en plass i hus uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubberspray er fin til sånt, du sprayer på og kan fjerne det senere når du er lei fargen. Har tenkt å bruke det på en hvit tv. Finnes i en drøss med farger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, palamina skrev:

Rubberspray er fin til sånt, du sprayer på og kan fjerne det senere når du er lei fargen. Har tenkt å bruke det på en hvit tv. Finnes i en drøss med farger.

Hvor får man kjøpt rubberspray? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Lykkehjerte skrev:

Hvor får man kjøpt rubberspray? :)

Google Rubberspray - klikk på første treff - gå til forhandlerliste. Der får du kjøpt rubberspray. 

Anonymkode: 60c0f...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har møøøørke vegger i stua og hvit varmepumpe :-) har en del hvite møbler uansett, så det er ingen som legger særlig merke til den :P (legger du merke til varmepumpa hjemme hos folk? :)

Anonymkode: f8767...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har møøøørke vegger i stua og hvit varmepumpe :-) har en del hvite møbler uansett, så det er ingen som legger særlig merke til den :P (legger du merke til varmepumpa hjemme hos folk? :)

Anonymkode: f8767...c88

Har du lyst å dele et bilde? :)

Nei, jeg legger lite merke til varmepumpe hos folk, men så har så mange den der lyse stilen slik at varmepumpa glir inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stygt med varmepumpe oppe på veggen med mørk bakgrunn. Jeg legger merke til det hos folk. 

Anonymkode: 2fce8...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke det beste bildet, men her er vår hvite store gulvmodell av en varmepumpe mot en mørk vegg, som ikke ser så mørk ut siden sola stod inn når bildet ble tatt :P 

strikkestua1-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...