Gå til innhold

Hva synes dere jeg bør veie?

Anbefalte innlegg

Gjest Supersol
Skrevet

Jeg er 162 cm høy og veier 65 kilo. Har akkurat nådd normalvekt etter intens slanking og trening.

Flere her som har samme høyde som meg? Hva veier dere isåfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spør du? Du har jo nettopp konstatert at du har nådd normalvekt og da må vel det være bra.  

Anonymkode: 55bb5...a52

• Liker 10
Skrevet
35 minutter siden, Supersol skrev:

Jeg er 162 cm høy og veier 65 kilo. Har akkurat nådd normalvekt etter intens slanking og trening.

Flere her som har samme høyde som meg? Hva veier dere isåfall?

Gratulerer med vektnedgang :blomst:

Ikke bry deg om hva fremmede mennesker og andre mennesker synes at du skal veie.

Anonymkode: fa729...34b

• Liker 3
Skrevet

Det kommer jo helt an på kroppsbygning, muskelprosent og fettprosent. Sånn som jeg må veie relativt "mye" for å ha en normal fettprosent og f.eks nå når jeg veier 52-53 kilo og er 160 høy så har jeg for lav fettprosent og er ripped for å si det sånn mens andre med min vekt kan ha over 25 fettprosent og se mye dvaskere ut. Jeg har egentlig en trivselsvekt på 58 kilo selv for å ha en normal og fin fettprosent. Altså må du finne ut av dette litt selv, og du kan gjerne måle fettprosent hos lege eller ernæringsfysiolog. 

Anonymkode: f814b...eb2

• Liker 1
Skrevet

Jeg veier 56kg. Men kg har ingenting å si, vi har alle forskjellige kropper 😊 Jeg trivdes godt på 60 tallet og. 

Anonymkode: 717de...499

Gjest Supersol
Skrevet
På Monday, February 06, 2017 den 5.53, AnonymBruker skrev:

Gratulerer med vektnedgang :blomst:

Ikke bry deg om hva fremmede mennesker og andre mennesker synes at du skal veie.

Anonymkode: fa729...34b

Tusen takk :)

Gjest Supersol
Skrevet
På Monday, February 06, 2017 den 5.39, AnonymBruker skrev:

Hvorfor spør du? Du har jo nettopp konstatert at du har nådd normalvekt og da må vel det være bra.  

Anonymkode: 55bb5...a52

Jo det er bra, men vil gjerne ligge ett par kilo under 65 ellers er det fort gjort å bikke over til overvekt igjen. 65 kilo er det meste jeg kan veie uten å være overvektig. Veier jeg 66 kg er jeg ifølge min bmi overvektig.

Skrevet

Jeg er 161 cm og veier 60 kg.

Anonymkode: 8f216...108

Gjest Supersol
Skrevet
På Monday, February 06, 2017 den 8.56, AnonymBruker skrev:

Det kommer jo helt an på kroppsbygning, muskelprosent og fettprosent. Sånn som jeg må veie relativt "mye" for å ha en normal fettprosent og f.eks nå når jeg veier 52-53 kilo og er 160 høy så har jeg for lav fettprosent og er ripped for å si det sånn mens andre med min vekt kan ha over 25 fettprosent og se mye dvaskere ut. Jeg har egentlig en trivselsvekt på 58 kilo selv for å ha en normal og fin fettprosent. Altså må du finne ut av dette litt selv, og du kan gjerne måle fettprosent hos lege eller ernæringsfysiolog. 

På Monday, February 06, 2017 den 9.49, AnonymBruker skrev:

Jeg veier 56kg. Men kg har ingenting å si, vi har alle forskjellige kropper 😊 Jeg trivdes godt på 60 tallet og. 

Anonymkode: 717de...499

Tenker at cirka 60 kg er passelig for meg. Kan jo veie helt ned i 53 kg uten å bli undervektig, men så lenge orker jeg ikke å slanke meg. Begynner å bli sliten av dette slankeopplegget mitt og gleder meg til å spise normalt igjen.

Gjest Supersol
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 161 cm og veier 60 kg.

Anonymkode: 8f216...108

Tenker 60 kg jeg å. Tar nok lang tid å få vekk de 5 kiloene som må vekk innen jeg veier det.  

Skrevet

Jeg er 163 og 53 kg. Jeg er for tynn syns jeg, og skulle gjerne gått opp minst 5 kg:)

Anonymkode: 4aafa...3a8

Skrevet

Er 162cm og veier 65kg ☺️ Planen er å komme ned til ca 61.

Gjest Supersol
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 163 og 53 kg. Jeg er for tynn syns jeg, og skulle gjerne gått opp minst 5 kg:)

Anonymkode: 4aafa...3a8

Du er ihvertfall rimelig slank når du veier det. Husker når jeg veide det selv. Da var jeg tynn.

2 minutter siden, saltyliquorice skrev:

Er 162cm og veier 65kg ☺️ Planen er å komme ned til ca 61.

Da er vi i samme situasjon. Er 162 cm, veier 65 og vil ned til 60 kg.

Skrevet
6 minutter siden, Supersol skrev:

Tenker at cirka 60 kg er passelig for meg. Kan jo veie helt ned i 53 kg uten å bli undervektig, men så lenge orker jeg ikke å slanke meg. Begynner å bli sliten av dette slankeopplegget mitt og gleder meg til å spise normalt igjen.

Du kan i teorien veie helt ned i 49 kilo uten å bli undervektig (undervekt er under 18,5 i BMI), men selvsagt er ikke det optimalt. Jeg tenker 60 kilo er bra

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er 160 cm og veier 55 kg - det synes jeg er nesten passe. Jeg kunne godt å ha gått ned et par kg til, for jeg har en del ekstra rundt livet eller magen fremdeles, det er godt synlig.

Jeg var oppe i 65 kg en periode, men det var altfor mye, det ser jeg på bilder og det har venninner fortalt meg i etterkant. 

Vekten har gått ned fordi jeg beveger meg mer.

Endret av Million
Gjest Supersol
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan i teorien veie helt ned i 49 kilo uten å bli undervektig (undervekt er under 18,5 i BMI), men selvsagt er ikke det optimalt. Jeg tenker 60 kilo er bra

Tenker jeg å. Veide faktisk mellom 45-50 kg når jeg var tenåring, men tenker det ikke ville sett bra ut på meg nå. 60 kg er passelig for meg.

Gjest Supersol
Skrevet
1 minutt siden, Million skrev:

Jeg er 160 cm og veier 55 kg. Jeg var oppe i 65 kg en periode, men det var altfor mye, det ser jeg på bilder og det har venninner fortalt meg i etterkant. 

Vekten har gått ned fordi jeg beveger meg mer.

Trener jeg å, men de siste kiloene sitter på meg som klegg. De kan sitte klistret i ukesvis og plutselig slipper ett par kilo over natta. Når jeg var yngre kunne jeg gå ned en halv kg pr dag med sånn intens slanking jeg bedriver nå. 

Skrevet

Jeg er 62 kg og 168 høy og ligner et lubbent fettberg. Vi er bygd så forskjellig, og så lenge vi ikke kan se deg og din kroppsfasong, er det umulig å fortelle at du nå er ved idealvekta. 

Anonymkode: 7cd67...b58

• Liker 1
Skrevet

Du er sikkert fin som du er! :) Selv er jeg 161 og trives best med en vekt på 55-60 kg. Men vi har forskjellige kropper, og muskler veier mer enn fett! 

Anonymkode: 07c91...448

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...