Gå til innhold

Anja Edin

funginger

Anbefalte innlegg

Hun er så HOT! :alice:

Takk for påminnelsen om "Dama til" episoden! *sikle*

(Hilsen kvinne i begynnelsen trettiårene med kun hetro forhold bak seg) :fnise:

Endret av VillaFarris
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, VillaFarris skrev:

Hun er så HOT! :alice:

Takk for påminnelsen om "Dama til" episoden! *sikle*

(Hilsen kvinne i begynnelsen trettiårene med kun hetro forhold bak seg) :fnise:

Har sett den Dama til-episoden flere ganger, de andre episodene i samme serie har jeg sett maks 1 gang :fnise: 
Elsker at episoden ligger som "alltid tilgjengelig" på NRK nett-tv :Knegg:

Når Live ligger på brystet til Anja og de spiser smågodt, så får hun (mange) heterofile damer til å ville bytte plass med Live, fårrå si're sånn! :bond:

Anja knocker ut Ruby Rose IMO :hjerte:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett.
Linker er ok, men ikke opplastede bilder.
/lillesky (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også hun er latterlig tiltrekkende!! :alice:

Er hetro, eller kansje 90-10? Hmm. KAN ved visse unntak forelske meg i jenter, så fremt de er androgyne og vakre. Liker også androgyne pene menn så det nok en viss type jeg faller for, p tvers av kjønn. Anja er helt i min gate!! :Knegg:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2017 den 3.49, funginger skrev:

Er det noen hetero jenter/damer her som synes f.eks. Anja Edin er ganske hot? Eventuelt noen andre androgyne kvinner? Ruby Rose kanskje? 

Hun kunne omvendt meg på flekken! Hadde ikke sagt nei til henne. Hun er bare helt fantastisk :strix::fnise: Den videoen på youtube " Dama til Anja Edin" ser jeg på ofte :fnise: * smelt*

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Overhodet ikke. Jeg er også hetero og tiltrekkes ikke av damer, men hvis det skulle vært sånn så er Ruby Rose mye penere enn hun andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jentekvinne
På 6.2.2017 den 3.49, funginger skrev:

Er det noen hetero jenter/damer her som synes f.eks. Anja Edin er ganske hot? Eventuelt noen andre androgyne kvinner? Ruby Rose kanskje? 

Trodde kommentarer om kropp og utseende ikke var lov her på KG og så oppretter du en egen tråd om Anja Edin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, jentekvinne skrev:

Trodde kommentarer om kropp og utseende ikke var lov her på KG og så oppretter du en egen tråd om Anja Edin?

Egentlig har jeg vel ikke skrevet noe om hennes kropp eller utseende? Faktisk så er det hennes håndballtalent og hvordan hun fremstår i intervjuer osv. som jeg liker best ved henne. Tråden har tydligvis ikke blitt slettet, men du kan jo alltids rapportere den hvis den plager deg så mye. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest morhjertegod

De er begge hotte, nydelige jenter. Nesten så man kunne vurdere bytte fil om man fikk muligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...