Gå til innhold

Anja Edin


funginger

Anbefalte innlegg

Er det noen hetero jenter/damer her som synes f.eks. Anja Edin er ganske hot? Eventuelt noen andre androgyne kvinner? Ruby Rose kanskje? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er hetro. Godt gift med en mann.  Men Anja Edin kunne LETT ha omvendt meg asså. Hu er hot

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Nå er jeg for så vidt bifil, så kanskje ikke rett dame å spørre...) men Anja Edin er superhot! Jeg har aldri synes veldig feminine jenter har vært så turn-on. Androgyne, pene jenter derimot er utrolig sexy!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er hot ja! Så et TV program der hun sa at det var "vanlig" at hetro jenter fant henne tiltrekkende (tror det var dama til) for hun er veldig maskulin og kunne minne om en mann på væremåten. 

Hun har jo en energi og en selvsikkerhet som gjør henne veldig tiltrekende. Tror greia er at mange av oss tenner på  "det hun utstråler", og ikke helt ser kjønn?  (Vet ikke hvordan jeg skal ordlegge meg :P ) 

jeg er helt klart heterofil, men har ingen problem med å si at ei kvinne er sexy, men da har de vært veldig feminine! Uten om Anja.. tror det har noe med den maskuline energien ;) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten

Oh yes. Har hatt et aldri så lite crush på henne lenge (og jeg er hetero og syns vanligvis ikke jenter er spesielt tiltrekkende, altså). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, funginger skrev:

Er det noen hetero jenter/damer her som synes f.eks. Anja Edin er ganske hot? Eventuelt noen andre androgyne kvinner? Ruby Rose kanskje? 

Nei, jeg er hetero og da synes jeg ingen damer er "hot". Jeg synes heller ikke det er pent å være androgyn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, funginger skrev:

Er det noen hetero jenter/damer her som synes f.eks. Anja Edin er ganske hot? Eventuelt noen andre androgyne kvinner? Ruby Rose kanskje? 

Begge to er FANTASTISK nydelige!! Hadde ikke stussa engang på å bli sammen med ei av de to.... ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, brainstorm skrev:

Nei, jeg er hetero og da synes jeg ingen damer er "hot". Jeg synes heller ikke det er pent å være androgyn.

Så selv om du er hetero så kan du ikke synes at andre kvinner er hotte?? 😳 Hm... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, funginger skrev:

Er det noen hetero jenter/damer her som synes f.eks. Anja Edin er ganske hot? Eventuelt noen andre androgyne kvinner? Ruby Rose kanskje? 

Ja til alt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

De er lekre begge to...sånn at du nesten ønsker at du kunne skifte fil. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...