Morea Skrevet 8. desember 2004 #1 Skrevet 8. desember 2004 Selv om jeg må si at jeg synes cowboyboots er kult, er denne moten litt for nær til at jeg klarer å kaste meg på den bølgen der. Dvs: Ungdomsskolen på nittitallet med et utall lite fine boots fra Hot Rod i Tr.heim, mintgrønn Millet-jakke, for kort levi's dongeribukse, og PERMANENT!!!..... Derfor har jeg tenkt å bare bevege meg litt nærmere "sagmugg og hest"-moten ved å finne noen fine ridestøvle-inspirerte støvletter, og da helst i brunt. Jeg kan strekke meg til ca. 2500 tror jeg. Noen som vet hvor de kan ha slike i Oslo? Har vært inne på sidene til Lillevinkel, men de har ikke så vidt jeg kan se. Jeg flytter ikke tilbake til Oslo før rett før jul..
hilli Skrevet 8. desember 2004 #2 Skrevet 8. desember 2004 Jeg vet ikke hvilke butikker som har slike sko, men jeg vet at Bruuns Bazaar (eller Day,Birgir og Mikkelsen eller noe sånt) lager sånne kjempefine sko! Sjekk ut litt finere klesbutikker. De koster rundt 2000kr
Morea Skrevet 9. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2004 Takk for tipset! Da må jeg løpe og se så fort jeg er hjemme! Bare jeg får Step-3 leggene mine inni dem. Det evige problem...
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2004 #4 Skrevet 9. desember 2004 Morea: si ifra hvis du finner noen da - sliter litt med "legg-problem" jeg også! Forresten tror jeg jeg har sett noen fine på Victoria i Grensen.
Gjest lille søte meg Skrevet 9. desember 2004 #5 Skrevet 9. desember 2004 herregud jenter, dra nå heller i en hestebutikk................... høøks på skedsmokorset har mye billigere enn 2000 kr
hilli Skrevet 10. desember 2004 #6 Skrevet 10. desember 2004 Tydelig at noen ikke forstår betydningen av anførselstegn...
Gjest gjest1 Skrevet 10. desember 2004 #7 Skrevet 10. desember 2004 Tja...jeg har en venninne som rir. Vi var på fest hos henne, og det var flere som kommenterte hvor tøffe støvletter hun hadde. Hver sin smak.
Gjest Lulubelle Skrevet 10. desember 2004 #8 Skrevet 10. desember 2004 Ikke alt som er like fint, men disse liker jeg: http://www.bally.com/main/all/212_w_shoes.hmtl
myagi Skrevet 12. desember 2004 #9 Skrevet 12. desember 2004 Jeg fant noen fine på Bianco, men det var ikke plass til mine legger i dem. :-x
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå