Gå til innhold

Bilder på Macbook forsvunnet etter sletting av bilder på iphone

Anbefalte innlegg

Skrevet

En hel drøss av bilder er forsvunnet på mac'en min etter at jeg slettet de samme bildene som nå er borte fra iphonen min. Rett og slett fordi jeg ville frigjøre plass på iphonen min for nye bilder - jeg hadde de tross alt på macen. Ingen andre backups enn icloud sikkerhetskopi. Aldri opplevd at bilder er blitt forsvunnet fra macen etter at de er blitt slettet på telefonen. Bildene ble selvsagt også slettet fra "nylig slettet".

Jeg regner med at bildene er borte for evig og alltid, og jeg har bokstavelig hjertesorg og føler et stort hat mot apple akkurat nå. Jeg forstår ikke hva som har gått galt, og regnet med at bilder på macen ikke ble slettet med mindre jeg gikk inn selv og slettet de. Ikke ved at man slettet de på iphonen. Noen med peiling? :( på forhånd takk

Anonymkode: 1939c...c4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du på blidestrømmen? Da vil det du sletter på macen, slettes på iphone og vice versa.

Om du har tatt sikkerhetskopi av Macen, kan du redde bildene. Evt. så har du en mappe på telefonen som heter "nylig slettede bilder" eller noe i den duren. Da kan du hente de tilbake.

Anonymkode: 559be...d2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...