AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Jeg vet ikke hva som feiler meg. Men det siste året har vært ganske tungt. Etter at eksen min forsvant så trodde jeg at det ble umulig å bli tiltrukket av en ny fyr. Og at ingen kunne måle seg med han når det gjaldt sexuellt dragning. I dag gikk jeg ut på en date. Bestemte meg for at de vanskelige følelser jeg har hatt med selvbilde etter han aldri skulle få stoppe meg. Jeg ble overrasket. Møtte en fyr som jeg følte virkelig dragning til. Dermed fikk jeg erfaring av at en annen mann kunne tenne meg vel så mye som eksen. En herlig erfaring. Endte med oralsex . Galskap på 1 date men jeg håper tross det at fyren er seriøs. Nå er jeg redd for mine følelser.Kjenner at jeg begynner å bli like dum som med eksen. Tenker dragning hele tiden og begynner å bli blind for andre kvaliteter. Fyren sa masse bra. Men jeg er redd for at han er en flørter... for han var for pen til å være sann. Noen som har tips å gi anngående begynnerfasen på dating? Var det dumt å ha oralsex på første date? Anonymkode: a4e79...e9d
Testosteron Skrevet 6. februar 2017 #2 Skrevet 6. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det dumt å ha oralsex på første date? Anonymkode: a4e79...e9d 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #3 Skrevet 6. februar 2017 Akkurat nå, Testosteron skrev: I know.. fyren var så deilig og sexy... at jeg ble helt crazy ... tenkte bare å få oppleve en bit av han. Vet det sikkert var idiotisk av meg Anonymkode: a4e79...e9d
avida30 Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 Kjempe fint at du har vært på date og trosset kjærlighetssorg! Det er deilig den dagen man innser at man har kommet over noe man aldri trodde man skulle komme over og ved å date andre er du godt på vei med å forberede følelsene på å slippe taket på exen. I dating så vet man sjeldent den andres egentlige intensjoner. I dag er det (desverre i mine øyne!) blitt vanlig at man har såkalte knullevenner eller mange kjærester før man slår seg til ro. Jeg syns det beste tipset jeg kan gi deg er å ikke øse ut følelsene dine for fort og ikke ha noen forhåpninger. Lev i nuet og prøv å ikke analysere eller tolke så mye. Kommer jo litt an på aldersgruppe også om man kan forvente at den andre er der hvor han bør slå seg til ro. (25++) Om det er det du vil og kun det så er det viktig at du sier dette og får mennene du møter til å være klar over at du dater ikke på tull og har et seriøst mål med samværet som en langsiktig ting. Det bør han respektere og evn trekke seg vekk om han ikke ser for seg det. Er man rett frem med egne intensjoner og følelser er det lettere for mannen å åpne seg mer med intensjon og følelser også. Følelser og drømmer er ikke flaut å snakke om. Det er viktig, for et sterkt og trygt (potensielt) forhold. Menn kan sweettalke deg uten å ha følelser eller intensjon om noe langvarig så jeg ville ikke tatt alt det bra han sa så veldig inn på meg før jeg kjente han bedre og han beviste for meg og andre hvor dedikert han faktisk var til meg med handlinger ikke bare ord. 1
Gjest canacas Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Spørs om du ikke projiserer følelsene dine over på en ny mottaker. Med tanke på hvor tungt du har hatt det ville jeg tatt disse nye følelsene med en stor klype salt. Det er fint at du føler du har gått videre, men forsøk å unngå å gå rett i kjelleren igjen om det viser seg at ny type kun er ute etter èn ting. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 1 time siden, avida30 skrev: Kjempe fint at du har vært på date og trosset kjærlighetssorg! Det er deilig den dagen man innser at man har kommet over noe man aldri trodde man skulle komme over og ved å date andre er du godt på vei med å forberede følelsene på å slippe taket på exen. I dating så vet man sjeldent den andres egentlige intensjoner. I dag er det (desverre i mine øyne!) blitt vanlig at man har såkalte knullevenner eller mange kjærester før man slår seg til ro. Jeg syns det beste tipset jeg kan gi deg er å ikke øse ut følelsene dine for fort og ikke ha noen forhåpninger. Lev i nuet og prøv å ikke analysere eller tolke så mye. Kommer jo litt an på aldersgruppe også om man kan forvente at den andre er der hvor han bør slå seg til ro. (25++) Om det er det du vil og kun det så er det viktig at du sier dette og får mennene du møter til å være klar over at du dater ikke på tull og har et seriøst mål med samværet som en langsiktig ting. Det bør han respektere og evn trekke seg vekk om han ikke ser for seg det. Er man rett frem med egne intensjoner og følelser er det lettere for mannen å åpne seg mer med intensjon og følelser også. Følelser og drømmer er ikke flaut å snakke om. Det er viktig, for et sterkt og trygt (potensielt) forhold. Menn kan sweettalke deg uten å ha følelser eller intensjon om noe langvarig så jeg ville ikke tatt alt det bra han sa så veldig inn på meg før jeg kjente han bedre og han beviste for meg og andre hvor dedikert han faktisk var til meg med handlinger ikke bare ord. Jepp. Om å gjøre å bare forsøke seg frem Jeg har lært av det forrige forholdet mitt om å være langt mer tilbakeholden og forsiktig med meg selv følelsesmessig. Da verner en seg selv ganske mye fra å oppleve tung nedtur. Jeg er glad for følelsen om at eksen var ikke den mest tiltrekkende i verden. Nå opplevde jeg følelsen at en annen kan være vel så tiltrekkende. Kanskje en annen kan ha bedre kvaliteter på innsiden enn hva han hadde itillegg. Så uansett utfall av denne daten så kom det mye bra tanker utav det 52 minutter siden, canacas skrev: Spørs om du ikke projiserer følelsene dine over på en ny mottaker. Med tanke på hvor tungt du har hatt det ville jeg tatt disse nye følelsene med en stor klype salt. Det er fint at du føler du har gått videre, men forsøk å unngå å gå rett i kjelleren igjen om det viser seg at ny type kun er ute etter èn ting. Lykke til Jepp jeg tenker og er forberedt på at han kun er ute etter en ting men viktigste er å forsøke å komme seg ut igjen.. og se seg rundt. Men veldig glad for følelsen av at alt var ikke så perfekt med eksen. Måten eksen pratet på til meg var ikke okey. Men jeg var helt besatt på at han var tiltrekkende for meg og hvordan jeg ville tro han egentlig var men ikke var. De tankene dukket opp på daten og jeg våknet. Nå vet jeg at denne fyren som jeg datet har et utseende som er vel så bra som eksen sitt. Men personligheten..... den kan sjelden bli dårligere men uansett så er jeg forberedt på at det gjerne aldri blir noe mer. Viktig å bare ta en dag av gangen. Men det er alltid menn der som vil på date med meg. Det er en trøst. Dere som har hatt kjærlighetssorg vet hvor vondt det er og hvor hardt det er å forsøke å gå videre . Det er ikke lett Anonymkode: a4e79...e9d
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 5 timer siden, canacas skrev: Spørs om du ikke projiserer følelsene dine over på en ny mottaker. Med tanke på hvor tungt du har hatt det ville jeg tatt disse nye følelsene med en stor klype salt. Det er fint at du føler du har gått videre, men forsøk å unngå å gå rett i kjelleren igjen om det viser seg at ny type kun er ute etter èn ting. Lykke til Det som jeg er obs på nå er at det som kan skje er at han aldri kontakter meg igjen. Jeg kjenner han ikke. Vet lite om han. Det som jeg egentlig gjorde galt var å suge han på første date. Ikke samleie. Men allikevel : det er jo intimt. Om han aldri kontakter meg igjen så fikk jeg i det minste opplevelsen av at det fins menn som er like bra utstyrt som eksen og vel så opphissende sexuellt. Dermed erfarte jeg at eksen ikke var så stort tap som jeg trodde. Tiltrekningsmessig var denne mannen like tiltrekkende. Han kan egentlig bare overkomme han dersom personligheten er bedre. Det skal ikke så mye til å få en bedre personlighet enn hva min eks hadde ovenfor meg. Så jeg har i det minste våknet opp Anonymkode: a4e79...e9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå