Gjest Gregor Clegane Skrevet 6. februar 2017 #1 Skrevet 6. februar 2017 Kongen over alle konger, altså meg selv, har bestemt at kongen over alle konger skal hylles. Derfor ber jeg alle riddere og disipler om å tiltre snarest, for å hedre deres store keiser, konge, baron, hedersmann, diktator, president og statsminister! Kanoner skal smelle, musikken skal settes i gang og alt ligger til rette for en festlig aften!
Gjest noe tilfeldig Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 49 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Kongen over alle konger, altså meg selv, har bestemt at kongen over alle konger skal hylles. Derfor ber jeg alle riddere og disipler om å tiltre snarest, for å hedre deres store keiser, konge, baron, hedersmann, diktator, president og statsminister! Kanoner skal smelle, musikken skal settes i gang og alt ligger til rette for en festlig aften! Jeg har en stor crush på broren din.. han er bare såååå haaaawt!! 😍
Gjest Gregor Clegane Skrevet 6. februar 2017 #8 Skrevet 6. februar 2017 25 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Jeg har en stor crush på broren din.. han er bare såååå haaaawt!! 😍 Det er bra. Han er en veldig fin fyr.
Gjest noe tilfeldig Skrevet 6. februar 2017 #9 Skrevet 6. februar 2017 3 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Det er bra. Han er en veldig fin fyr. Good times
Gjest Gregor Clegane Skrevet 6. februar 2017 #11 Skrevet 6. februar 2017 2 minutter siden, Caduceus skrev: Jeg bringer mjød og helstekt gris! Det er bra! Vi trenger mye god mat og drikke. Står selv for noen deilige kyllinglår pluss vodka.
Caduceus Skrevet 6. februar 2017 #12 Skrevet 6. februar 2017 Piker,gris og vodka! Feiringen er fullkommen! 1
MissMas Skrevet 6. februar 2017 #13 Skrevet 6. februar 2017 Hylle gjør jeg neppe, Men jeg kan bidra med et teppe Og en liten, helstekt paprika Som kommer ifra Afrika 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #17 Skrevet 6. februar 2017 21 minutter siden, William Adelin skrev: Er du tilbake allerede....................... Anonymkode: 2558a...0a6 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #18 Skrevet 5. april 2017 Jeg er litt sen, men hyll hyll hyll Anonymkode: 2d342...9a7
Testosteron Skrevet 6. april 2017 #19 Skrevet 6. april 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er litt sen, men hyll hyll hyll Anonymkode: 2d342...9a7 Det er stusselig å hylle @Gregor Clegane anonymt
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #20 Skrevet 6. april 2017 47 minutter siden, Testosteron skrev: Det er stusselig å hylle @Gregor Clegane anonymt Ja, jeg skjemmes "inn i skammekroken med seg"! Anonymkode: 2d342...9a7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå