AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #1 Skrevet 5. februar 2017 Hei! Til jul fikk jeg en nydelig ring i hvitt gull av foreldrene mine. Tok den med til gullsmed i begynnelsen av januar for å få den skrudd inn. De sa at de måtte selge den, og tok mål av både ringen og fingeren min. Den måtte vell 3 størrelser ned, om ikke 4 om jeg husker riktig. Jeg har fortsatt ikke hørt noe. Hvor lang tid tar det egentlig å skru inn en ring (om det er det man kaller det)? Begynner å bli litt bekymra. Ringen er verdt flerfoldige tusen. Jeg har en sånn "hentelapp" med et nummer på + navnet mitt og hvilken type ring det er. Jeg ringte dem for 2 uker siden og da var damen irritert når jeg spurte, hun påpekte flere ganger at de sender melding når den er ferdig. Så har ikke turt å ringe igjen. Forstår ikke at det kan ta så mange uker å skru inn en ring? Anonymkode: b899e...7c0
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #3 Skrevet 5. februar 2017 Ikke selge, men SENDE* til noen som kunne skru den inn. Haha. TS Anonymkode: b899e...7c0
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #4 Skrevet 5. februar 2017 Akkurat nå, Silfen skrev: De måtte selge den? Jeg skrev feil... Anonymkode: b899e...7c0
Silfen Skrevet 5. februar 2017 #5 Skrevet 5. februar 2017 JEg ville mast på de. Har lest nok historier om gullsmeder som "mister" ringer til at jeg ikke hadde latt dette ligge. 1
Zzyzx Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 De brukte ca tre uker på min. Det var før jul. Den måtte også sendes et sted.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 Ok. Takk for svar, da går jeg innom gullsmeden i løpet av uka om jeg ikke hører noe. Begynner å bli en smule bekymra egentlig, hva i huleste skal jeg gjøre om de har "mistet" ringen min???? Anonymkode: b899e...7c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå